ایجاد قرارگاه فرهنگی اجتماعی و هنری ضروری است

استاندار فارس در سلسله نشست‌های تخصصی بررسی مسائل فرهنگی و تربیتی، بر ضرورت ایجاد قرارگاه فرهنگی، اجتماعی و هنری استان تاکید کرد و گفت: نیازمند ساماندهی مطالب مطرح شده هستیم؛ روزانه، در زمان مشخص، افراد معینی به صورت ثابت مباحث فرهنگی، هنری و اجتماعی را بررسی کنند.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ 19 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمدهادی ایمانیه، در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی بررسی مسائل فرهنگی و تربیتی، بر ضرورت ایجاد قرارگاه فرهنگی، اجتماعی و هنری استان تاکید کرد و گفت: نیازمند ساماندهی مطالب مطرح شده هستیم؛ روزانه، در زمان مشخص، افراد معینی به صورت ثابت مباحث فرهنگی، هنری و اجتماعی را بررسی کنند.
استاندار فارس افزود:اقدامات زیبا، مثبت، اثرگذار و قابل توجهی در محلات شهرستان‌ها و روستا‌های استان انجام می‌شود که لازم است از طریق فراخوان، اطلاعات جمع آوری شود.
وی همچنین خواستار تاسیس پژوهشکده هنر اسلامی شد و اظهار داشت: با استفاده از ساختار‌های فعلی یا ایجاد ساختار جدید نسبت به تأسیس پژوهشکده هنر اسلامی اقدام کنید.

او، بورسیه کردن دانشجویان مستعد در زمینه‌ی مباحث فرهنگی و هنری، جانشین پروری و تاسیس هنرستان هنری با رویکرد اسلامی را از راه‌های قابل استفاده برای ارتقاء مباحث فرهنگی و تربیتی عنوان کرد و گفت: برنامه‌ی پنج ساله‌ای با زمان‌بندی مشخص و با در نظر گرفتن مباحث نرم افزاری، سخت افزاری، نیروی انسانی، ساختار سازمانی و عملکردی تدوین شود و قابلیت رصد کمّی را داشته باشد.
ایمانیه تصریح کرد: این برنامه به اعتبارات مالی نیاز دارد که می‌بایست راه‌های تامین مالی آن نیز مشخص شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار