قانون بهبود کسب و کار در لرستان نادیده گرفته می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی لرستان، عدم‌ اجرای قانون بهبود کسب و کار را از دیگر چالش‌های پیش روی واحد‌های صنعتی و تولیدی استان عنوان کرد و گفت: متاسفانه در کشور و در استان این قانون نادیده گرفته می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ 23 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد خاکی ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان که با حضور مدیر کل دادگستری و تعدادی از فعالان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی خرم آباد برگزار شد، یکی از چالش‌های پیش روی واحد‌های صنعتی استان را ناترازی انرژی عنوان کرد و افزود: امسال بسیاری از واحد‌های صنعتی و تولیدی به دلیل کمبود و یا قطعی برق با ظرفیت کامل خود فعالیت نکردند.

وی افزود: ابن موضوع باعث شده که واحد‌های تولیدی و صنعتی از طرفی با اخلال در تولید مواجه باشند، از طرفی نتوانند هزینه‌های خود را پرداخت کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی لرستان بیان کرد: واحد‌های صنعتی استان در تابستان با کمبود برق و در زمستان با کمبود گاز مواجه هستند.

خاکی عدم اجرای قانون بهبود کسب و کار را از دیگر چالش‌های پیش روی واحد‌های صنعتی و تولیدی استان عنوان کرد و گفت: متاسفانه در کشور و در استان این قانون نادیده گرفته می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه در جلسه امروز به درخواست حقوقی چند واحد تولیدی رسیدگی شد، عنوان کرد: پیشنهاداتی در خصوص این چهار واحد مطرح و مصوباتی هم داشتیم، امیدواریم مشکل این واحد‌ها با اجرای مصوبات رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار