بازگشت ساعات کاری ادارات استان زنجان به روال گذشته

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان گفت: بر اساس مصوبه دولت، ساعت آغاز به کار ادارات، بانک‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان از روز پنج‌شنبه ۱۶ شهریورماه سال‌جاری به روال عادی خود باز خواهد گشت.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴ 04 September 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، مرتضی شهامی، معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بر اساس مصوبه هیات دولت، ساعات کار همه دستگاه‌های اجرایی سطح کشور از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور یک ساعت زودتر اعلام شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان افزود: برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین آسایش و آرامش مردم در ماه‌های گرم سال، این تصمیم اتخاذ شده بود و از ۱۶ خردادماه همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات دولتی، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری و سایر نهاد‌های دولتی و غیردولتی ساعت کاری‌شان یک ساعت زودتر آغاز می‌شد یعنی ساعت کاری از ساعت ۶ تا ۱۳ بود.

وی گفت: با توجه به خاتمه زمان اعلام شده از روز چهارشنبه (۱۵ شهریورماه) و عبور از ماه‌های گرم سال، ساعت کاری ادارات استان از روز پنج‌شنبه (۱۶ شهریورماه) هفته‌جاری طبق روال عادی خود آغاز خواهد شد.

شهامی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف بودند ترتیبی اتخاذ کنند تا جبران دو ساعت کسر کار به صورت دورکاری انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار