توسعه زیرساختهای گردشگری استان ایلام دردستورکارقرارگیرد

استان ایلام در سیاست های گردشگری بخصوص گردشگر مذهبی با توجه به بحث تردد زوار ایرانی و عراقی و همچنین کاروان های راهیان نور، استانی با اهمیت است.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 17 October 2015
مرتضی رحمانی موحد روز جمعه در سفر به استان ایلام از مجتمع تفریحی توریستی نشمیل سرابله در شهرستان چرداول و همچنین پایانه مرزی مهران بازدید کرد.
وی در حاشیه بازدید از مجتمع تفریحی نشمیل اظهار کرد: استان ایلام در سیاست های گردشگری بخصوص گردشگر مذهبی با توجه به بحث تردد زوار ایرانی و عراقی و همچنین کاروان های راهیان نور، استانی با اهمیت است.
رحمانی موحد افزود: در چارچوب این سیاست ها، توسعه و پیشرفت بخش های زیرساختی گردشگری و ایجاد مکان هایی که با حجم بالای تردد و رفت آمد زوار متناسب باشد، اهمیت زیادی دارد.
وی ابراز امیدواری کرد با توسعه و فراهم شدن امکانات و ساماندهی زیرساخت ها، ساخت مجتمع های تفریحی و توریستی بتواند در تکمیل چرخه خدمات رسانی به صنعت گردشگری و سفر در این استان کمک کند.
این مقام مسئول در خصوص ساخت مجتمع رفاهی و تفریحی نشمیل در سرابله یادآور شد: این اماکن نقش مهمی در توسعه و رونق گردشگری در کشور دارند و ساخت این مجتمع ابتکار ارزنده ای است که می تواند رونق گردشگری استان ایلام را به همراه داشته باشد.
رحمانی موحد تاکید کرد: این مجتمع می تواند به افزایش زیرساخت های اقامتی و ایجاد جاذبه های ماندگاری سفر به این استان منجر شود.
به گزارش تابناک ایلام ، مجتمع تفریحی توریستی نشمیل سرابله شامل اماکن اقامتی، پذیرایی و محلی برای معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی استان ایلام است که همگی از محورهای رونق گردشگری محسوب می شوند.
برای ساخت مجتمع تفریحی توریستی نشمیل سرابله، 60 میلیارد ریال اعتبار بخش خصوصی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی به منظور ساماندهی زیرساخت های ورودی گردشگر در مرز بین المللی مهران و بازدید از ظرفیت های گردشگری به استان ایلام سفر کرده است.
بازدید از پایانه مرزی مهران و دیدار با استاندار ایلام از دیگر برنامه های سفر دو روزه رحمانی موحد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار