در ۶ماهه نخست امسال صورت گرفت؛

پرداخت ۳میلیارد تومان کمک به بخش زکات کمیته‌امداد نکا، توسط مردم نیک‌اندیش نکا

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: در شش ماهه نخست سال‌جاری معادل ۳میلیارد تومان از کمک‌های مردمی از سرفصل زکات در اختیار مددجویان و نیازمندان بخش نکا قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 22 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، رمضان حسینی با بیان اینکه، کمیته امداد به عنوان دبیرخانه زکات در زمینه فرهنگ‌سازی، ترویج، جمع‌آوری و ثبت زکات نیز فعالیت دارد، اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال‌جاری معادل ۳میلیارد تومان از کمک‌های مردمی از سرفصل زکات در اختیار مددجویان و نیازمندان بخش نکا قرار گرفته است.

 

پرداخت ۳میلیارد تومان کمک به بخش زکات کمیته‌امداد نکا، توسط مردم نیک‌اندیش نکا  

وی افزود: مشترکان محترم صندوق صدقات در این بخش طی ۶ماهه گذشته مبلغ ۱میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان صدقه به نیازمندان این اداره پرداخت کردند و صدقات جمع‌آوری شده جهت هزینه‌های درمانی، تحصیلی، جهیزیه، مسکن و معیشت نیازمندان پرداخت گردیده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا با اشاره به طرح اکرام و محسنین افزود: ۳ هزار نفر حامی فعال، حمایت ۶۴۰ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین (نیازمندان غیر ایتام) در این بخش را به عهده دارند و در بخش‌های معیشت، تحصیلی، مسکن، جهیزیه و... مستقیماً به فرزندان معنوی خود معادل ۱میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بصورت نقدی و کالا کمک کردند.

حسینی تصریح کرد: در مجموع در سه سرفصل فوق ۵میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک، از خَیِّرین گرانقدر جمع‌آوری و بین ۴ هزار خانوار از نیازمندان بخش نکا توزیع گردید.

وی تاکید کرد: با توجه به نیازهای روز افزون مددجویان تحت حمایت شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۱۹۶۸۸ مربوط به اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نکا منتظر مساعدت‌های خَیِّرین نیک‌اندیش می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار