اجرای 29 کاروان سلامت توسط هلال احمر یزد در شش ماهه نخست سال جاری

معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد از اجرای 29 کاروان سلامت و 23 پروژه داوطلبی به همت داوطلبان نوع دوست یزدی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ 06 November 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، احمد لجه اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال 29 کاروان سلامت در سطح استان بویژه در مناطق و محلات کمتربرخوردار، روستایی و... به اجرا درامد که که  به بیش از 3500 نفر خدمات ارائه شد .
 
معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد با اشاره به جزئیات خدمت رسانی کاروان‌های سلامت در سال جاری افزود: علاوه بر ارائه خدمات رایگان سلامت محور این کاروان‌ها در حوزه‌های درمانی و دارویی به بیماران نیازمند از سوی پزشکان عمومی و متخصص و پیراپزشکان، با مشارکت خیرین و حامیان بسته‌ های معیشتی، بهداشتی، پوشاک و... تهیه و تامین و با کمک داوطلبین جمعیت هلال احمر بین افراد و خانوارهای کمتر برخوردار توزیع شد.
 
لجه از بهره مندی 3538 نفر از خدمات این کاروان‌ها در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و ارزش خدمات داوطلبانه ارائه شده را 4 میلیارد و 112 میلیون ریال اعلام کرد.
 
معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد گفت : 23 پروژه داوطلبی محرومیت زدا مشترک با داوطلبان و تشکل های مردم نهاد در استان اجرا شد که 7281 نفر از این پروزه‌های داوطلبی خدمات گرفته و ارزش ریالی خدمات ارائه شده 16 میلیارد و 160 میلیون و 900 هزار ریال میباشد.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه این خدمات با مشارکت بیش از 500 نفر داوطلب هلال احمر استان اجرا شده است عنوان کرد :  تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی دقیق از همه ظرفیتهای داوطلبان به بهترین صورت استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار