به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سامانه الکترونیکی ثبت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش به نشانی ۱۲۴.kish.ir و app.kish.ir در راستای اجرای ماده ۲۵ قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد و رسیدگی به تخلفات تمامی صنوف نظیر گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت عدم صدور فاکتور، حراج غیر مجاز و در راستای افزایش رضایت مراجعین، گردشگران و کیشوندان و ذینفعان شرکتها و مؤسسات تابعه سازمان فعالیت میکند.
بر اساس این گزارش تمامی مراجعین میتوانند شکایت خود را در خصوص خدمات ارائه شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش و زیرمجموعههای آن و نیز اصناف، با استفاده از فرم طراحی شده در این صفحه ثبت و شماره ¬پیگیری مربوط به آن شکایت را دریافت کنند¬ و یا با شماره ¬سه رقمی ۱۲۴ و نمابر ۰۷۶۴۴۴۲۳۱۰۵ تماس بگیرند.
مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش مسئولیت پاسخگویی و پیگیری شکایات دریافتی را به عهده دارد.