نگاهی به برخی از اقدامات سلامت نوروزی در بندرخمیر؛

سین سلامتی مردم بر سفره هفت سین قشر بی‌تعطیلات جامعه

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر ضمن عرض تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: عشق به کار و خدمت کارکنان حوزه بهداشت و درمان زمان نمی‌شناسد و آنان حتی در ایام نوروز هم سرکار حاضرند و شبانه روز در ارائه خدمت‌رسانی به مردم آماده‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵ 02 April 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//محمد دلاوری با بیان اینکه اقشاری از جامعه هستند که تعطیلات نوروز را برای امنیت و سلامت سایر مردم، دور از خانواده مشغول خدمت‌رسانی هستند و از دید و بازدیدها و تعطیلات بهره ‌ی نمی‌برند.

 

افزود: این قشر شامل کارکنان حوزه بهداشت و درمان ( نیروهای بهداشتی، پزشکان و پرستاران وسایر کارکنان حوزه سلامت) نیروهای امداد و اورژانس، نیروهای نظامی و انتظامی، راهداری، هلال احمر و ... که سین سلامتی مردم را بر سفره هفت‌سین نوروز خود می‌گذارند و لذت خدمت‌رسانی را شیرینی عید خود قرار می‌دهند.

 

دلاوری با آرزوی سالی پر از شادی، سلامتی،خیر و برکت برای هموطنان و مردم شریف شهرستان بندرخمیر و همچنین برای مسافرین نوروزی سفری توأم با سلامتی و لحظات شاد و خاطراتی شیرین و ماندگار در سفر به استان هرمزگان و شهرستان بندرخمیر آرزو کرده و ابراز داشت: در ادامه گوشه هایی از سین سلامت کارکنان حوزه بهداشت (واحد سلامت محیط و کار) در بسته های خبری عملکرد این مرکز در هفت روز اول فروردین ماه سال 1403 ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار