مشارکت ۶۶ درصدی مردم استان اردبیل در انتخابات

استاندار اردبیل از مشارکت بیش از ۶۶ درصدی مردم اردبیل در دور دوم انتخابات خبرداد.
کد خبر: ۱۱۷۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷ 06 July 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی گفت: استان اردبیل با برگزاری مطلوب انتخابات در دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری موفق شد از نظر مشارکت رتبه هفتم کشوری را به دست آورد.

وی با اشاره به تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات در ۵۰ روز افزود: نیاز بود که امکانات و زمینه‌های لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شود که این کار سنگین در این مدت با تلاش عوامل برگزاری انتخابات در مرحله اول را انجام شد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: کاندیدا‌های محترم در این یک هفته برنامه‌های خود را مطرح کردند و مسائلی که لازم بود، بیان کردند و گروه‌های مختلف مردم استان و کشور انتخاب خود را انجام دادند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در این انتخاب اظهار کرد: امروز روز همدلی و همراهی است و رئیس جمهور منتخب ملت، رئیس جمهور تمام مردم کشور است، چه کسانی که طرفدار او بودند و چه کسانی که از نامزد دیگر حمایت کردند.

عاملی همچنین گفت: انتخاب ملت رئیس جمهور تمام مردم عزیز است و باید همه دست به دست بدهند تا رئیس جمهور منتخب مردم در مسیر پیشرفت و توسعه و حل مشکلات مردم پیش برود.

وی افزود: بر همه لازم است تا کمک کنند که رییس جمهور منتخب بتواند مسیر رشد و بالندگی کشور را جلو ببرد و بر همین اساس، امروز روز خوب و آغازی دوباره برای حرکت در مسیر رشد و توسعه و پیشرفت کشور خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار