رئیس دادگستری دهلران:

دستگاه قضایی بدون اغماض با قانون شکنان و متجاوزان به اراضی ملی برخورد می کند

رئیس دادگستری شهرستان دهلران گفت : حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد و هر کجا تخلفی صورت بگیرد دستگاه قضایی بدون اغماض با قانون شکنان و متجاوزان به اراضی ملی برخورد قاطعانه انجام می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰ 10 September 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهنام تیرافکن در دیدار با رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران گفت : منابع طبیعی به عنوان ضابط خواص و بر اساس قانون باید حفاظت و حراست از عرصه‌های ملی را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس دادگستری دهلران با تاکید بر پیشگیری از تصرفات منابع طبیعی و اراضی ملی در شهرستان گفت : با توجه به اینکه در آستانه فصل کاشت اراضی هستیم منابع طبیعی شهرستان با برنامه ریزی با دستگاه های متولی در راستای پیشگیری و تصرف غیر قانونی اراضی ملی اقدامات لازم را در بحث حفاظت و صیانت را در دستور کار خود قرار دهد .

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران گفت : مجموعه همکاران ما در منابع طبیعی شهرستان در راستای صیانت و حفاظت از عرصه‌های ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

جلیل فرهادی ادامه داد : اراضی ملی در سطح شهرستان که احتمال تصرف آنها توسط متخلفان برای کاشت وجود دارد شناسایی شده و همکاران ما در یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت شبانه روز این مناطق مورد پایش قرار می هند .

 وی گفت :اداره منابع طبیعی شهرستان حسب وظیفه ذاتی و سازمانی خود با متخلفین در حوزه منابع طبیعی برخورد قانونی و قاطع خواهد داشت و با تشکیل پرونده متخلفان را جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار