آغاز طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه + محدوده

شهردار کرمانشاه گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و افزایش ترددها خصوصاً در هسته مرکزی شهر طرح تردد پلاک‌های زوج و فرد، از ساعت 15 الی ۲۰ امروز در شهر کرمانشاه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸ 10 September 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه با تاکید بر لزوم اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد در شهر کرمانشاه با شروع سال تحصیلی، اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و افزایش ترددها خصوصاً در هسته مرکزی شهر طرح تردد پلاک‌های زوج و فرد از ساعت 15 الی ۲۰ امروز، 20 شهریورماه در شهر کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی افزود: با وجود اطلاع‌رسانی‌ها، اما هنوز برخی رانندگان از جزئیات طرح اظهار بی‌اطلاعی کرده و ممکن است دچار تخلف شوند.

شهردار کرمانشاه با اشاره به محدوده اجرای طرح زوج و فرد در شهر کرمانشاه، تصریح کرد: این طرح در طول خیابان شهید مدرس، خیابان آیت‌الله کاشانی حد فاصل میدان آزادی تا سه راهی شورا، طول بلوار کوهساری، خیابان مصوری حد فاصل تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و در طول خیابان آیت‌الله جلیلی، خیابان شهدای اشک تلخ و خیابان دکتر شریعتی حد فاصل تقاطع جلیلی تا سه راهی لشکر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: معیار تعیین زوج یا فرد بودن رقم آخر عدد سه رقمی پلاک بوده، اما این طرح شامل خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی تاکسی و اتوبوس واحد نبوده و هچنین در روزهای تعطیل طرح اجرا نمی‌شود اما خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی برای هر بار ورود به طرح اعمال قانون خواهند شد، تمامی بنرهایی ترافیک سطح شهر زده شده و جریمه هر تخلف 200 هزار تومان خواهد بود.

نوروزی درپایان به نقش محوری شهروندان در اجرای طرح زوج و فرد، گفت: به همین منظور از همشهریان درخواست می‌شود که همکاری لازم در خصوص اجرای طرح با عوامل پلیس راهور و شهرداری را داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار