۲ هزار جلد کتاب به منابع کتابخانه‌های عمومی اردبیل اضافه شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: با صرف ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال ۲ هزار جلد کتاب در قالب ۳۴ بسته خریداری و به کتابخانه‌های عمومی منتخب استان ارسال شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵ 10 September 2024
به گزارش «تابناک اردبیل» به نقل از اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، پروانه رضاقلیزاده روز سه‌شنبه اظهار کرد: خرید و ارسال کتاب‌ها در هفته جاری با هماهنگی کارگزاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور انجام گرفت.
 
وی افزود: این کتب به کتابخانه مرکزی و کتابخانه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، ۱۰ کتابخانه‌ اصلی مراکز شهرستان‌ها ، ۱۰ کتابخانه دارای بیشترین امانت کتاب و عضو ، ۱۱ کتابخانه شهری و همچنین کتابخانه‌های سیار نور در شهرستان بیله‌سوار ارسال شد.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: امسال طی هماهنگی بعمل آمده با مرکز اسناد و کتابخانه ملی بیش از یک هزار و ۸۰۰ جلد کتاب تهیه و به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا و بخش اعظمی از منابع کتابخانه‌های عمومی از طریق مشارکت‌های مردمی تامین شده است.
 
وی تصریح کرد: در مجموع بیش از یک میلیون نسخه کتاب در مخازن کتابخانه‌های عمومی استان ساماندهی شده که به صورت روزانه در اختیار اعضای کتابخانه‌ها قرار می‌گیرد.
 
استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است ، ۶۶ باب کتابخانه نهاد کتابخانه‌های عمومی و ۱۷ باب کتابخانه مشارکتی در مجموع با ۲۹ هزار و ۵۲۵ متر مربع مساحت در این استان فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار