عملیات جستجو کوهنورد ۶۰ ساله در ارتفاعات دماوند

تهران-تابناک-رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت :درپی مفقود شدن کوهنورد ۶۰ ساله در رشته کوه ماز عملیات جستجو در ارتفاعات دماوند آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹ 18 September 2024
به گزارش تابناک،سعید طاهری با اشاره به شروع عملیات جستجو در ارتفاعات دماوند اظهار داشت: روز چهارشنبه با اعلام و نامه پلیس آگاهی شهرستان دماوند به جمعیت هلال احمر دماوند مبنی بر مفقودی کوهنورد آقای ۶۰ ساله در رشته کوه‌های ماز که متاسفانه پس از گذشت ۱۰ روز از حادثه اعلام گردید.
وی افزود :بلا فاصله تیم‌های امدادی از پایگاه‌های جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند به محل فرماندهی و کنترل عملیات اضطراری فراخوان شده و طرح ریزی عملیات انجام شد.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند  با اشاره به غیر دسترسی خط همراه کوهنورد مفقود در تمام مسیر به تصریح کرد:با اعزام تیم ارزیاب هلال احمر به محل ردیابی تلفن همراه فرد مفقودی توسط دستگاه های انتظامی آغاز شده است.
طاهری یادآور شد: با توجه به آغاز عملیات جستجو در پی کوهنورد آقایی ۶۰ ساله در رشته کوه ماز از ۱۰ روز گذشته از کوهنوردان منطقه و افراد محلی تقاضا می‌شود در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا به جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از طریق ندای امداد ۱۱۲ و یا شماره تماس ۷۶۳۴۴۰۱۳ اطلاع دهید.
گفتنی است ؛ این حادثه پس از گذشت ۱۰ روز از طریق نامه پلیس آگاهی به جمعیت هلال احمر اعلام گردیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار