گزینه های احتمالی استاندار آذربایجان‌شرقی +سوابق

تبریز-تابناک-رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی گفته بود، در این هفته گزینه نهایی استانداری آذربایجان شرقی تعیین تکلیف و معرفی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸ 18 September 2024
به گزارش تابناک از تبریز، تقریبا یک هفته از این اظهار نظر می‌گذرد، اسامی برخی از استانداران دیگر استان‌ها مشخص شده و، اما از گزینه استانداری آذربایجان شرقی خبری نیست.
 
این در حالی است که امور  استانداری آذربایجان‌شرقی مدت هاست با سرپرست  اداره می‌شود و مردم این منطقه انتظار دارند با توجه به شناخت رئیس دولت چهاردهم از از فضای استان و ظرفیت‌ها و چالش‌های استان، پروسه انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی شتاب بیشتری بگیرد.
 
بر اساس بررسی‌های تابناک، در بین گزینه‌های مطرح برای تصدی میز استانداری آذربایجان‌شرقی در دولت چهاردهم، چند گزینه محتمل به شرح زیر هستند:
 
بهرام سرمست
 
بهرام سرمست متولد بناب و ۵۵ ساله است، او که دانش آموخته دکتری علوم سیاسی است، سابقه استانداری قم، مدیرکل سیاسی وزارت کشور،  مدیر کلی سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران، مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی، سرپرستی فرمانداری تبریز را در کارنامه کاری خود دارد.
 
رضا رحمانی
 
متولد تبریز و ۵۷ ساله است، در ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر بود، از سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹ به عنوان وزیر صنعت معدن و تجازت در دولت روحانی فعالیت کرد.
 
جوادآقازاده
 
متولد نقده است، او که ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز را در کارنامه خود دارد، یکی از گزینه‌های استانداری آذربایجان‌شرقی است، همچنین از او به عنوان یکی از گزینه‌های سازمان هلال احمر کشور نیز یاد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار