حواشی پیرامون رحمانی

از استاندار اقلیت تا حاشیه‌های بعضا تحقیر آمیز!

کهگیلویه و بویراحمد - «تابناک» - همانگونه که گفته شد ، حواشی پیرامون یدالله رحمانی در بدو ورود بسیار زیاد است و وی که دوره‌ای را در این استان مسئولیت داشته، اکنون به منصبی رسیده که بیشتر در دید عموم و در معرض انتقادات و گا‌ها تخریب‌های روح و روان آزار قرار دارد و لازم است از همین ابتدا آماده مدیریت این حرف و حدیث‌های بعضا تحقیرآمیز باشد!
کد خبر: ۱۱۸۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ 20 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز گذشته و پس از کش و قوس‌های فراوان و معرفی یک دوجین نام‌ها با ربط و بی ربط در رسانه‌های محلی و فضای مجازی بالاخره استاندار کهگیلویه و بویراحمد، از طرف دولت پزشکیان معرفی شد. اما درست در ساعات ابتدایی معرفی یدالله رحمانی بازار شایعات فضای مجازی و بعضا رسانه‌ای را پر کرد از جمله حواشی انتشار تصویر فوق!
استاندار اقلیت!
قبل از پرداختن به حواشی که گریبان رحمانی را در ابتدای ورود به استان گرفته است، ذکر یک نکته مهم ضروری است و آن هم اینکه یدالله رحمانی بنابر آنچه در خصوص زندگی نامه و سوابق منتشر شده، وی اصالتا ترک قشقایی است که هر چند گفته می‌شود از ترک‌های قشقایی ساکن در استان‌های دیگر است، اما به احتمال زیاد یکی از انگیزه‌های انتخاب وی، عمل به شعار دولت پزشکیان برای میدان دادن به مدیران جمعیت اقلیت در کشور و یا استان خواهد بود که در مجموع این اقدام از این نظر می‌تواند مثبت باشد چرا که ترک‌های قشقایی در کهگیلویه و بویراحمد علی رغم اینکه در اقلیت جمعیتی به سر می‌برند، اما در همه امور سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان حضور فعالی دارند و انتخاب یکی از همزبانان و هم ایلی‌های آنان را می‌توان به فال نیک گرفت و امیدوار بود این انتخاب نوید بخش پیوند هر چه بیشتر طوایف و ایلات استان باشد.
بفرمایید حاشیه!
همیشه در بدو ورود و شروع کار و همچنین در زمان پایان کار استانداران در کهگیلویه و بویراحمد، آنچه که به شدت در فضای مجازی و رسانه برجسته می‌شود، حواشی پیرامون این افراد است. حواشی عجیب و غریب این روز‌ها پیرامون سید علی احمدزاده گواهی بر این مدعا است! بنابراین، یدالله رحمانی هم نمی‌تواند از این رویه بسیار بد در کهگیلویه و بویراحمد مستثنی باشد!
تصویر فوق (که برخی بیان می کنند تصویر رحمانی در فعالیت انتخاباتی برای تاجگردون است) ، به اولین و بدترین حاشیه برای رحمانی تبدیل شده است به گونه‌ای که از همین ابتدا حاشیه سازان واژه تحقیرآموز نوچگی تاجگردون را برای وی به کار می‌برند! حاشیه سازان با انتشار گسترده این تصویر و بیان سابقه آشنایی تاجگردون و رحمانی می‌گویند که رحمانی جز افرادی است که در شبکه سازی تاجگردون عضو است و شروع به کار و استخدامی خود را مدیون این نماینده با نفوذ مجلس است و در ادامه بیان می‌کنند که با فعالیت رحمانی در همین شبکه وی در راستای برنامه‌های تاجگردون گام بر داشته و بر می‌دارد!
حاشیه دیگر پیرامون رحمانی در بدو ورود، نامشخص بودن وطن واقعی وی است که از سوی برخی حاشیه سازان مطرح می‌شود به گونه‌ای که گفته می‌شود بسیاری در استان فارس که محل خدمت وی بوده است به درستی نمی‌دانند ، رحمانی اصالتا اهل کجاست! برخی وی را اهل سمیرم می‌دانند و همین موضوع را هم به حاشیه‌ای دیگر تبدیل کرده اند!
حاشیه سازانی با بیان پسوند سمیرمی به نام خانوادگی رحمانی می‌گویند که با توجه به بی تفاوتی تاجگردون نسبت به سرنوشت دنای شمالی ، وی با لابیگری و نفوذ ، راس مدیریت استان را عمدا به گونه‌ای مدیریت کرده که دهن کجی به مطالبه گران ماجرای دنای شمالی باشد البته این موضوع یک حاشیه دیگر هم در پی داشته و گفته می‌شود بر عکس تفکر اول، عده‌ای معتقدند که مردم سمیرم هم نسبت به ماجرای دنای شمالی و احداث سد ماندگان در سرچشمه خرسان، همانند کهگیلویه و بویراحمدی‌ها مخالف هستند و رحمانی به گونه‌ای برای هماهنگ کردن دو سوی دنا و به نفع دنا در این منصب منصوب شده است!
همانگونه که گفته شد، حواشی پیرامون یدالله رحمانی در بدو ورود بسیار زیاد است و وی که دوره‌ای را در این استان مسئولیت داشته، اکنون به منصبی رسیده که بیشتر در دید عموم و در معرض انتقادات و گا‌ها تخریب‌های روح و روان آزار قرار دارد، لذا از هم اکنون باید بداند که به استان پر حاشیه آمده است و هر حاشیه‌ای وی را رها کند، حاشیه نوچگی تاجگردون حالا حالا‌ها بر پیشانی وی نقش بسته است و لازم است از همین ابتدا آماده مدیریت این حرف و حدیث‌های بعضا تحقیرآمیز باشد!

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار