شهادت سید حسن نصرالله، اتحاد امت اسلامی را تقویت می‌کند

امام جمعه موقت یزد در تجمع مردم این شهر، به لزوم وحدت بیشتر میان مسلمانان تاکید کرده و شهادت سید حسن نصرالله را عاملی برای نزدیکی پیروزی جبهه مقاومت دانست.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷ 28 September 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، در تجمع انتقام‌جویانه مردم یزد، آیت‌الله سیدناصر محمدی، امام جمعه موقت این شهر، بر اهمیت شناخت صحیح میدان مبارزه و اولویت‌های کنونی مسلمانان تاکید کرد.

 وی با اشاره به افزایش جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان بی‌گناه در سال گذشته، اظهار داشت: «امروز تمام کفر در برابر تمام ایمان ایستاده است و این تقابل نیازمند اتحاد بیشتر امت اسلامی است.»

آیت‌الله محمدی با تاکید بر نقش خداوند در پیروزی‌های مسلمانان در طول تاریخ، بیان کرد: «تجهیزات نظامی و موشک‌ها لازم است، اما پیروزی نهایی از آن خداوند خواهد بود.» وی همچنین بر ضرورت خالص شدن نیت‌ها و توکل به درگاه خداوند در این مسیر اشاره کرد.

وی افزود: «انسجام بیشتر مسلمانان یکی از نیازهای ضروری امروز است، و مقام معظم رهبری در پیام‌های اخیر خود به اهمیت این مسئله و حمایت از فلسطین و لبنان تاکید کردند.» امام جمعه موقت یزد شهادت سید حسن نصرالله را یکی از عوامل مهم تحولات آینده و تقویت اتحاد اسلامی دانست.

انتهای پیام/781

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار