معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خبر داد؛ 

ارتقای ۶ پله‌ای کرمانشاه در حوزه صنعت، معدن و تجارت

گروه استان ها-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از ارتقا ۶ پله‌ای کرمانشاه در حوزه صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳ 30 September 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ عبدالوحید محمدی اظهار کرد: براساس گزارش پایش عملکرد استانها در سه ماه نخست سال‌جاری که از سوی دفتر برنامه‌ریزی و پایش وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده است، استان کرمانشاه با بهبود رتبه عملکردی نسبت به سال گذشته، توانست رتبه نهم کشور را به دست آورد. 
وی افزود: ارتقای وضعیت صنعت، معدن و تجارت در استان در پی تدابیر استاندار کرمانشاه در پیگیری امور و مشکلات طرح‌ها و واحد‌های صنعتی و پرداخت تسهیلات و ارز مورد نیاز به این واحد‌ها محقق شده است. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: پیگیری‌ها و تلاش‌های معاونت اقتصادی استانداری و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری بخش خصوصی، خانه صنعت و اتاق بازرگانی منجر به جهش ۶ پله‌ای استان کرمانشاه در حوزه صنعت، معدن و تجارت شده که تلاش همه دست اندرکاران در این حوزه قابل تقدیر است. 
گفتنی است، استان کرمانشاه از نظر ظرفیت‌های حوزه صمت در رتبه ۲۱ کشور است اما در سال گذشته توانست از نظر عملکرد رتبه ۱۵ و در حال حاضر رتبه ۹ کشور را کسب کند.
 
انتهای پیام/ن
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار