فرمانده انتظامی البرز:

هر زمان نگاه به خارج از مرز‌ها داشتیم سیلی خوردیم

گروه استان ها- فرمانده انتظامی استان البرز گفت: هرگاه که با اتکا به توان داخل مقاومت و پایداری به خرج دادیم طعم پیروزی را چشیدیم، اما هر زمان که از راه شهدا و رهبری فاصله گرفته و نگاه به خارج از مرز‌ها داشتیم سیلی خوردیم.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰ 04 October 2024

به گزارش تابناک البرز، فرمانده انتظامی استان البرز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه 13 مهر کرج گفت: طی 45 سال عمر انقلاب اسلامی هرگاه که با اتکا به توان داخل مقاومت و پایداری به خرج دادیم طعم پیروزی را چشیدیم و به مرتبه های بالا دست یافتیم اما هر زمان که از راه شهدا و رهبری فاصله گرفته و نگاه به خارج از مرزها داشتیم سیلی خوردیم، بنابراین هزینه تسلیم شدن بیشتر از مقاومت است.

سردار "حمید هداوند" با تاکید بر اینکه عقب نشینی غیرتاکتیکی درعرصه های نظامی، سیاسی، تبلیغاتی و اقتصادی غضب الهی را به دنبال دارد و باید هزینه آن را بپردازیم، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن در تلاش برای عقب نشینی امت اسلامی است.

سردار هداوند ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه اقدامات موثری درطول سال از سوی نیروی انتظامی انجام می شود، گفت: تمام تلاش نیروی انتظامی ایجاد آرامش و امنیت درکشور بوده و گواه این ادعا تقدیم ۱۳ هزار شهید برای امنیت کشور در نیروی انتظامی بوده و در پنج ماه اخیر نیز۴۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه امنیت هموطنان خط قرمز نیروی انتظامی است، گفت: از حمایت رهبرمعظم انقلاب که باعث ایجاد انگیزه بین کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی شده قدردانی می کنیم.

سردار هداوند در تشریخ برخی اقدامات پلیس در سال جاری کشف چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر، دستگیری 70 نفر از اراذل و اوباش در استان را نام برد و افزود: میزان سرقت ها در البرز ۲۳ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: تصادفات فوتی استان در سالجاری ۱۲ درصد کاهش داشته و ۱۶ هزار اتباع غیر مجاز نیز از البرز نیز شناسایی و به کشورشان بازگشت داده شده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز با تاکید بر برخورد قانونی با افراد غیرمجاز گفت: از مردم انتظار داریم با اتباع مجاز برخورد مناسبی داشته باشند. هرچند در این زمینه موردی ازسوی مردم استان البرز نداشته ایم.

در پایان مراسم نماز جمعه به مناسبت هفته نیروی انتظامی از مجموعه انتظامی استان البرز تجلیل و قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار