اجرای اقتصاد مقاومتی در مدیریت شهری کرج

کد خبر: ۱۳۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ 21 November 2015

شهردار کرج با اعلام صرفه‌جویی 12.5 میلیارد تومان در هزینه‌های این سازمان گفت: این مهم در لبیک به فرمان ولایت برای اجرای سیاست‌های اقتصادی محقق شده است.

علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی امسال سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به همه دستگاه‌ها و نهادها ابلاغ فرمودند و مدیریت شهری کرج اجرای این فرمان را یک تکلیف برای خود می‌داند.

وی افزود: به طور قطع مشکلات اقتصادی کشور که بخش مهمی از آن به دلیل اعمال تحریم‌های مغرضانه و غیرقانونی غربی‌ها به ایران تحمیل شد، باید برطرف شود و رفع این مشکلات بدون اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی میسر نخواهد شد.

شهردار کرج با تاکید بر اینکه اجرای این سیاست‌ها تنها بر عهده یک و یا چند دستگاه و وزارتخانه نیست، گفت: اجرای فرامین ولایت برای همه مردم و مسئولان یک تکلیف است و خوشبختانه شهرداری کرج جزو نخستین سازمان‌هایی بود که با صدای بلند و به صورت عملی به فرمان ولایت لبیک گفت.

ترکاشوند افزود: از جمله برکات مهم اجرای این سیاست‌ها در مدیریت شهری کرج، صرفه‌جویی 12 میلیارد و 500 میلیون تومانی در هزینه‌های اداری و جاری است که موفق به انجام این مهم شدیم.

وی خاطرنشان کرد: بیان این نکته ضروری است که صرفه‌جویی در امور عمرانی و کارهای و پروژه‌هایی اجرای آنها ضروری بود، انجام نشده و ما در هزینه‌های جاری و اداری بر اساس یک برنامه‌ریزی صحیح صرفه‌جویی کردیم.

شهردار کرج گفت: این موفقیت در شرایطی حاصل شد که همه می‌دانند به دلیل تحریم‌ها و افزایش قیمت مصالح ساختمانی، شاهد کاهش ساخت و سازها و به تبع آن کاهش درآمدهای شهرداری‌ها از جمله شهرداری کرج هستیم.

ترکاشوند در پایان تاکید کرد: به طور قطع این اجرای این سیاست‌ها را تا رسیدن به نقطه مطلوب و حذف همه هزینه‌های مازاد و غیر ضروری ارائه می‌دهیم و امیدواریم خدمت خوبی به شهروندان داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار