راه اندازی مجدد میدان میوه و تره بار بوشهر

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بوشهر گفت: میدان میوه و تره‌بار بوشهر پس از سال‌ها تعطیلی، راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲ 13 March 2015
تابناک بوشهر- اکبر توسلی عصر پنجشنبه در نشست شورای تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار در مرکز استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد سرعت بالایی در این زمینه بودیم.

وی به تعطیلی چند ساله میدان میوه و تره‌بار در شهر بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با تلاش‌های صورت گرفته، میدان میوه و تره‌بار بوشهر پس از سال‌ها تعطیلی، راه‌اندازی می‌شود.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بوشهر اضافه کرد: ۱۳ غرفه در میدان میوه و تره‌بار بوشهر با اعتبارات داخلی و همکاری‌های درون‌سازمانی به صورت کامل راه‌اندازی شد و نشست‌هایی نیز با سازمان‌های مرتبط برای تصویب آئین‌نامه اجرایی برگزار شد.

وی به محدودیت‌های زمانی تا ایام نوروز برای واگذاری واحدهای میدان میوه و تره‌بار بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: چند متقاضی برای برپایی غرفه در میدان میوه و تره‌بار مراجعه کردند که شامل خانه کشاورز و چند عمده‌فروش و باغدار بودند که مقرر شد ۵ واحد به صورت موقت دو ماهه در این راه‌اندازی شود.

توسلی ادامه داد: این واحدها تا هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسند و با توجه به اینکه فضای بزرگی در این میدان وجود دارد، امکان حضور خرده‌فروشان نیز وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار