بهره برداری28طرح عمرانی دردهلران

فرماندار دهلران از بهره برداری 28 طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی این شهرستان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ها 93 میلیارد و 430 میلیون ریال از محل اعتبارت استانی و ملی هزینه شده است.
کد خبر: ۱۷۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷ 01 February 2016
فرماندار دهلران از بهره برداری 28 طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی این شهرستان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ها 93 میلیارد و 430 میلیون ریال از محل اعتبارت استانی و ملی هزینه شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛امید علی سبزی درخصوص بهره برداری طرح های عمرانی دردهلران اظهار کرد: این پروژه ها در حوزه های راه، آموزش، آبرسانی، بهداشت و درمان، منابع طبیعی، عمران شهری و روستایی و بخش کشاورزی هستند.
وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در این شهرستان مرزی افزود: اجرای این طرح ها در مجموع برای 25 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می کند.
سبزی با اشاره به اجرای 70 ویژه برنامه متنوع همزمان با دهه فجر در این شهرستان تاکید کرد: این برنامه ها با رویکرد و اولویت مشارکت مردمی برگزار می شوند.
وی به اقدامات و خدمات دولت در شهرستان مرزی دهلران در حوزه های مختلف و بویژه آب و خاک، کشاورزی و نفت و گاز اشاره کرد و گفت: با پیگیری ها و تلاش های مدیریت ارشد استان و مدیران استانی و شهرستانی توجه ویژه ای به پروزه های دهلران انجام شد.
فرماندار دهلران با اشاره به پیشرفت بالای 92 درصدی آموزشکده کشاورزی دهلران یادآور شد: با تلاش دولت و پیگیری های استاندار ایلام بزودی این پروژه تکمیل و در مهرماه سال 95 دانشجو می پذیرد.
سبزی به ایجاد دفتر نفت و گاز غرب در دهلران اشاره کرد و افزود: این دفتر نقش موثری در پیگیری مطالبات مردم این شهرستان در حوزه نفت و گاز و تسریع در این امور دارد.
وی به بهره مندی بیش از 700 خانوار شهرستان دهلران از نعمت گاز خانگی اشاره کرد و یادآور شد: به همت دولت تدبیر و امید شاهد پیشرفت بالای 50 درصد در عملیات گاز رسانی به 32 روستای تابعه دهلران نیز هستیم.
فرماندار دهلران با اشاره به عملیات اجرایی طرح احیای 50 هزار هکتاری دشت های عباس، عین خوش و فکه اظهار کرد: برای این طرح بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.
سبزی از پیگیری چهار خطه کردن جاده دهلران - اندیمشک و تعریض راه دهلران - مهران خبر داد و گفت: تفاهم نامه چهار خطه کردن جاده دهلران - اندیمشک با حضور نمایندگان وزارت نفت و راه وشهرسازی انجام شده و تعریض راه دهلران - مهران نیز در حال اجرا است./ف
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار