زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران خارجی در زنجان فراهم می‌شود

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان زنجان با اشاره به مزایای اجرای قانون رفع موانع تولید گفت: با حرکت در راستای اجرای این قانون، زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران خارجی در زنجان فراهم می‌شود.
کد خبر: ۱۸۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 23 February 2016
ناصر فغفوری در گفت‌وگو با تسنیم در زنجان با اشاره به اولویتهای دولت یازدهم اظهار داشت: در حال حاضر دیپلماسی اقتصادی بیش از دیپلماسی سیاسی مورد توجه دولت یازدهم است.

وی ضمن تاکید بر گسترش همکاری با سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در استان زنجان تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان آمادگی خود را برای توسعه روابط بازرگانی، تجاری در حوزه واردات و صادرات اعلام می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ابراز کرد: به منظور افزایش تبادلات تجاری و اقتصادی ضروری است تا میزان سرمایه‌گذاری کشور دانمارک در بخش صنعت کشور و به تبع آن استان زنجان مورد توجه مسئولان ذی‌ربط دانمارکی باشد.

وی با اشاره به ظرفیتهای استان زنجان در حوزه دارو گفت: خوشبختانه با استقرار دانشکده داروسازی زمینه تولید دارو به ویژه داروهای دانش‌بنیان در زنجان فراهم شده که ضروری است مدنظر فعالان اقتصادی دانمارک باشد.

فغفوری از سفیر دانمارک خواست تا با توجه به ظرفیتهای موجود استان زنجان در صنعت نساجی و مباحث مربوط به صادرات، همکاریهای دو جانبه با فعالان اقتصادی دانمارک در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در زمینه تولید و فرآوری محصولات کشاورزی استان زنجان مشکل جدی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه کشاورزی و دامپروری به سمت صنعتی شدن پیش می‌رویم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به مزایای قانون رفع موانع تولید افزود: در این قانون برای سرمایه‌گذاران خارجی مشوقهای قابل توجهی در نظر گرفته شده است که زمینه را برای فراهم کردن روابط تجاری مستحکم و مطلوب با فعالان اقتصادی کشورها از جمله دانمارک ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد گسترش روابط تجاری با دانمارک باشیم، تصریح کرد: معتقدم با حضور سرمایه‌گذاران خارجی در بخشهای اقتصادی شاهد رونق تولید و توسعه استان زنجان می‌شویم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار