در روز درختکاری؛

بوستان سرو قامتان دانشگاه تبریز ایجاد شد

در روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، به یاد شهدای دانشگاه "بوستان سرو قامتان" با غرس نهال به بهره برداری رسید
کد خبر: ۱۹۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ 05 March 2016
به گزارش تابناک تبریز ، رییس دانشگاه تبریز در آغاز این مراسم گفت: غرس نهال به یاد و نام شهدای دانشجو و با عنوان "بوستان سرو قامتان" اقدام شایسته ای است که از سوی مدیریت های مختلف دانشگاه تبریز و با همکاری تشکل ها و کانون های دانشجویی انجام شد.

دکتر محمدرضا پور محمدی افزود: تبریز از قدیم دارای باغات بسیار سرسبز و انبوهی بوده ولی اینک فقط محوطه دانشگاه تبریز در کنار پارک بزرگ ائل گلی، دو نقطه سبز شهر تبریز به شمار می روند، افزود: محوطه دانشگاه با بالغ بر 45 هکتار مساحت فضای سبز، 37 هکتار درختکاری با حدود 40 هزار اصله درخت، از سرسبزترین و زیباترین دانشگاه های کشور است.

همین گزارش حاکیست: این مراسم با حضور مهندس قاسم صمدیان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مهندس محمدحسین حسن زاده، رییس سازمان پارک ها و فضای سبز کلانشهر تبریز، مهندس رسول موسائی، شهردار منطقه 2 کلان شهر تبریز، هیات رییسه، مدیران و دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار شد.

در این مراسم 1500 اصله نهال میوه و 1500 بوته گل رز در 300 گونه متنوع با عنوان" بوستان سرو قامتان" به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان،غرس شد و هر نهال به اسم شهیدی نام گزاری شده و با پلاکی مشخص شده است.

خاطر نشان می شود؛ این مراسم به همت مدیریت های امور اداری و پشتیبانی، امور فرهنگی، اداره شاهد و ایثارگر، کانون دانشجویی محیط زیست و انجمن اسلامی دانشجویان انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار