سامانه جدید رهگیری مرسولات پستی راه اندازی شد

تابناک: سرپرست مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست گفت: سامانه جدید رهگیری مرسولات پستی با قابلیت های نمایش اطلاعات قبول، رهسپاری، مبادله و توزیع مرسولات به صورت آزمایشی در آدرس newtracking.post.ir برای عموم هموطنان قابل بهره برداری است.
کد خبر: ۲۰۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱ 03 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از سیتنا، ادبی فرد، سرپرست مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست، افزود: این مرکز در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پست و همچنین به منظور اطلاع رسانی جامع و دقیق به همکاران و مشتریان شبکه پستی اقدام به راه اندازی سامانه جدید رهگیری مرسولات پستی نموده است.

وی اظهار داشت: این سامانه که پس از گسترش سیستم مبادله یکپارچه پستی در سراسر کشور راه اندازی شده است و رهگیری بی نقص به همراه اطلاعات مورد نیاز را به مشتریان شرکت ارائه می کند.

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست در ادامه به تشریح قابلیت های این سامانه پرداخت و گفت: نمایش اطلاعات قبول مرسوله شامل تاریخ و ساعت قبول، نام فرستنده و گیرنده، وزن و کرایه پستی و نمایش نوع سرویس  است.

ادبی فرد زمان ارسال مرسوله، زمان رسیدن مرسوله به مقصد و نمایش مختصات نقاط مبادله بر روی نقشه را از جمله اطلاعات رهسپاری و مبادله در این سامانه عنوان کرد.

وی نمایش امضای گیرندگان، نمایش نام و تصویر نامه رسان، نمایش روند کامل توزیع مرسوله و نمایش آدرس و شماره تلفن باجه معطله و نقاط مبادله آن را از دیگر قابلیت های این سامانه دانست

ادبی فرد خاطر نشان کرد: پس از راه اندازی دستگاه های همراه نامه رسان در سراسر کشور و استقرار شبکه ارتباطی، تامین زیرساخت های لازم، ارسال و نمایش مختصات توزیع مرسولات نیز در سایت مذکور امکانپذیر خواهد بود.

وی در پایان گفت: سامانه فوق به صورت آزمایشی در آدرس newtracking.post.ir برای عموم هموطنان قابل بهره برداری  است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار