نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر اظهار کرد:

راه اهن رشت - قزوین ، به شکل گفتار درمانی پبش میرود / من به این راه اهن خوش بین نیستم و اگر تا سال 97 به بهره برداری برسد خیلی هنر کرده اند

به گزارش تابناک گیلان، محمدحسین قربانی در گفت و گو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: با توجه به روند کند راه اهن رشت - قزوین ، من به این راه اهن خوش بین نیستم و اگر تا سال 97 به بهره برداری برسد خیلی هنر کرده اند ، چون اعتبارات آن به صورت قطره چکانی انجام میشود.
کد خبر: ۲۱۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰ 12 April 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود


تابناک:
نماینده مردم استانه اشرفیه و بندر کیاشهر اظهار کرد: راه اهن رشت  - قزوین ، به شکل  گفتار درمانی پبش میرود.

به گزارش تابناک گیلان، محمدحسین قربانی در گفت و گو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: با توجه به روند کند راه اهن رشت - قزوین ،  من به این راه اهن خوش بین نیستم و اگر تا سال 97 به بهره برداری برسد خیلی هنر کرده اند ، چون اعتبارات آن به صورت قطره چکانی  انجام میشود.






وی در خصوص مصوبات سفر ریاست جمهوری به گیلان تصریح کرد: چندین مصوبه مربوط به شهرستان استانه اشرفیه و بندر کیاشهر وجود داشت که ما در زمان انتخابات با چالش رو به رو بودیم.

قربانی به چالش اب زراعی بندر کیاشهر و استانه اشرفیه نیز اشاره کرد و گفت: بنده انتقاد شدید از مدیرعامل آب منطقه ای گیلان دارم و به استاندار و وزبر نیرو گفتم که بندر کیاشهر و استانه اشرفیه با بحران کم ابی مواجه خواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار