دعوت بخشداردماوندازمردم‌برای‌حضوردرانتخابات

بخشدار مرکزی دماوند تصریح کرد: نمایندگان منتخب مردم برای تصمیم‌گیری‌ها و قانون‌گذاری‌های کلان انتخاب می‌شوند و از نشانه‌های بارز این اهداف بزرگ، تجلی مردم‌سالاری دینی و مشارکت اصلی مردم در مدیریت کشور است.
کد خبر: ۲۲۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 29 April 2016
بخشدار مرکزی دماوند گفت: جوانان امروز صحنه انتخابات را خالی نگذاشتند و شرکت مردم در این رویداد مهم سیاسی در واقع نشانه حمایت دوباره آنها از نظام است.

مهدی حیدری با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه اظهار کرد: مدیریت کشور در دست مردم است؛ امروز تمام کارها، مسئولیت‌های کشور و همه ارکان نظام اسلامی توسط خود مردم مدیریت می‌شود؛ زیرا این امر از اهداف انقلاب اسامی و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی یعنی امام خمینی (ره) بوده است.

وی ادامه داد: یکی از رکن‌ها و اهداف اولیه انقلاب در فرمایشات امام خمینی (ره)، برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است که از مهم‌ترین تصمیم‌گیری‌ها در نظام محسوب می‌شود.

بخشدار مرکزی دماوند تصریح کرد: نمایندگان منتخب مردم برای تصمیم‌گیری‌ها و قانون‌گذاری‌های کلان انتخاب می‌شوند و از نشانه‌های بارز این اهداف بزرگ، تجلی مردم‌سالاری دینی و مشارکت اصلی مردم در مدیریت کشور است.

حیدری افزود: استقبال مردم از حاکمیت و دولت یک کشور یکی از نشانه‌هایی است که نظام بین‌الملل در هر کشوری آن را دنبال می‌کند و یکی از جاهایی که مردم می‌توانند حمایت خود را از حاکمیت، نظام، اهداف و تفکری که حاکم بر کشور بوده نشان دهند، انتخابات است.

وی در خصوص حضور پرشور مردم در انتخابات نیز بیان کرد: حضور پرشور مردم در هر انتخاباتی پشتوانه محکمی برای حکومت خواهد بود و پس از گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان حضور پرشور مردم را در انتخابات مختلف کشورمان مشاهده می‌کنیم.

بخشدار مرکزی دماوند گفت: این برهه از زمان که در آن قرار داریم، مهم‌تر از هر زمانی است؛ زیرا تمام دنیا دست به دست هم داده‌اند تا انقلاب اسلامی ایران به نتیجه نرسد و نتواند به اهداف خود دست یابد؛ دوران مهمی را پیش رو داریم و شرکت مردم در انتخابات نشانه حمایت از حاکمیت، امام راحل و دولت حاکم بر جریان امروز است.

حیدری اضافه کرد: با عنایت خداوند متعال، مردم همچون دوره اول انتخابات مجلس و سال‌های گذشته پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و به نماینده اصلح رأی خواهند داد.

وی تصریح کرد: خداوند متعال نیز ما را یاری می‌کند تا بتوانیم انتخاباتی پرشور برگزار کنیم و پاسخ اطمینان و اعتماد مردم را بدهیم.

بخشدار مرکزی دماوند با اشاره به حضور حداکثری جوانان در انتخابات گفت: جوانان سرمایه‌های اصلی انقلاب هستند و حضور جوانان پشتوانه‌ای از شور و نشاط را در انتخابات ایجاد می‌کند.

حیدری در خصوص جوانانی که هشت سال در دوران جنگ تحمیلی از کشورمان دفاع کردند و مقایسه آنها با جوانان امروزی نیز بیان کرد: پشتوانه‌ای از اقتدار جوانانی که در برهه‌ای از زمان در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و فرمایشات پیر فرزانه انقلاب را جامه عمل پوشاندند، امروز وجود دارد و اکنون نیز همچون گذشته نسل کنونی ادامه‌دهنده راه همان جوانان است.

وی ادامه داد: امروز غیرت، شرف و بزرگواری جوانان ما این اجازه را به آنها نخواهد داد که صحنه انتخابات را خالی بگذارند؛ جوانان حضور پررنگ و مؤثری خواهند داشت و در انتخابات نیز شرکت می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار