ظهر امروز صورت گرفت‎؛

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از بیمارستان امام رضا(ع) و عیادت از بیماران بستری

استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز، ضمن عیادت از بیماران بستری، از طرح احداث و تجهیز مرکز جامع دیالیز این بیمارستان بازدید کرد.
کد خبر: ۲۳۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴ 29 May 2016
دکتر اسماعیل جبارزاده در بازدید از این طرح با توضیحات مسوولان امر در جریان روند عملیات ساختمانی و تجهیز آن قرار گرفت و از برخی از تجهیزات نصب شده در آن دیدن کرد.

به گفته مسوولان، این مرکز در چهار طبقه با ظرفیت 122 تخت، مجهزترین و بزرگترین مرکز دیالیز بیماران کلیوی در کشور خواهد بود که تجهیزات آن توسط خیران تامین شده است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در ملاقات با تعدادی از بیماران بستری در بخش‌های تروما و آی‌سی‌یو بیمارستان امام رضا(ع)، ضمن گفت‌وگو با آنان جویای وضعیت ارایه خدمات درمانی به بیماران شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مشاور استاندار در حوزه بهداشت و درمان و رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم استاندار را در این بازدیدها همراهی کردند.

دکتر جبارزاده در جریان این ملاقات‌ها، از مصدومان سانحه تصادف روز چهارشنبه هفته گذشته جاده اهر - تبریز نیز عیادت کرد و در جریان وضعیت سلامتی و سیر درمان آنها قرار گرفت.

شایان ذکر است در پی وقوع تصادف رانندگی در محور اهر به تبریز در بعد از ظهر روز چهارشنبه پنجم خرداد، استاندار آذربایجان شرقی که در مسیر برگشت از شهرستان هوراند به صورت اتفاقی با صحنه تصادف مواجه شده بود تا رسیدن نیروهای اورژانس اقدام به امدادرسانی به مصدومان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار