ایران باید گام نخست را محکم بردارد/ قطر یک تیم چند ملیتی است

کد خبر: ۲۸۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 01 September 2016


مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شاگردان کی‌روش باید گام نخست برابر قطر را محکم بردارند.

مهدی‌ هاشمی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: فوتبال امروز یکی از پرطرفدارترین و به نوعی پرمخاطب‌ترین ورزش جهان به شمار می‌آید و دیگر یک ورزش ساده نیست.

وی افزود: امروزه در اکثر کشورها، میلیون‌ها نفر با پیروزی یک تیم فوتبال شاد شده و با شکست آن احساس نارحتی می‌کنند و پیروزی و بردهای تیم‌ ملی نقش موثری در افزایش شادابی و نشاط اجتماعی دارد.

مدافع اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: بنابراین امروز باید همه اختلاف نظرها را کنار گذاشته و از تیم ملی حمایت کنیم، تا جوانان کشورمان بار دیگر شاهد حضور نماینده‌ای از ایران در جام جهانی باشند.

هاشمی‌نسب با اشاره به در پیش بودن دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 گفت: قطر یک تیم چند ملیتی است و با پول نفت خود از دیگر کشورها بازیکن آورده است.

وی افزود: با این وجود قطری‌ها همواره در مقابل ما مشکل داشته‌اند و از نظر تکنیک و هوش بازی، هرگز نمی‌توانند مقابل بازیکنان ایرانی عرض اندام کنند.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان بیان داشت: با این وجود ما باید در دیدار برابر قطر گام نخست را محکم برداریم و با توجه به اینکه بازی در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، باید با کسب سه امتیاز کامل زمین را ترک کنیم.

هاشمی‌نسب گفت: اگر بازیکنان کی‌روش عملکرد همیشگی خود را داشته و مقابل حریف از تمام توان خود استفاده کنند، نمی‌توانند به سه امتیاز دست یافته و استرس را از خود دور سازند.

وی اظهار داشت: باید در این دیدار با ترکیب تهاجمی به میدان برویم، چرا که حتی تساوی هم برای ایران به معنی شکست است و هواداران نمی‌خواهند در این دیدار بدون مشاهده پیروزی تیم ملی از ورزشگاه خارج شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار