بیمارستان کارگران در ارومیه راه اندازی میشود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: کارگران ستون فقرات اقتصادی جامعه بوده و برای رفاه حال آنان بیمارستان اختصاصی کارگران در ارومیه راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 30 April 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، رضا نقی‌زاده ‌در همایش گرامی‌داشت روز کارگر که در سالن ورزشی 2000 نفری شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: کارگران یکی از اقشاری هستند که نقش ستون فقرات نظام اسلامی را در سه دوره خاص و تاریخی ایران اسلامی ایفا کرده‌اند و اصولا این قشر از مهم‌ترین عناصری بودند که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

وی گفت: کارگران در زمان دوران ستم‌شاهی با اعتصاب خود ضربه کاری را به آن رژیم زده و به ‌پیروزی انقلاب اسلامی ایران کمک کردند و زمانی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی زمان تثبیت این نظام مقدس فرا رسیده بود نیز از هیچ کوششی دریغ نکردند.

نقی‌زاده بیان کرد: ‌دشمنان استکباری این ملت، تحریم‌ها عیله ایران را از سال 57 آغاز کرده است و تا به امروز وحشیانه‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین تحریم‌ها را نسبت به ایران اعمال کرده اما خوشبختانه در نتیجه تلاش‌های اقشار مختلف جامعه از جمله کارگران و همه تلاش‌گران عرصه تولید و اقتصاد، تحریم‌ها نتواسته است سبب تضعیف نظام و مردم ایران شود.

در این مراسم از فعالان و نمونه‌های عرصه کارگری استان آذربایجان غربی تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار