معاون فرهنگی ، آموزشی اداره تبلیغات اسلامی لرستان:

تنها دانشگاه انسان ساز محرم و عاشورااست

معاون فرهنگی ، آموزشی اداره تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تنها دانشگاه انسان ساز محرم و عاشورا بوده و درسی که از مکتب امام حسین (ع) باید آموخت درس بزرگی و جوانمردی است.
کد خبر: ۳۰۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 09 October 2016
حجت الاسلام احمدرضا غلامی روز یکشنبه در بازدید از سقاخانه ها و تکایای مذهبی بروجرد افزود: عشق به حسین (ع) دلهای جوانان و نوجوانان ، زنان ومردان مسلمان را منقلب می کند و این قشر بدون هیچ تکبر و غروری در عزای حسین(ع) مرثیه می سرایند و به عزاداران خدمت می کنند.
 
وی بااشاره به برپایی آیین های عز اداری همراه با شور و شعور حسینی درسراسر استان لرستان و حضور چشمگیر و خودجوش جوانان در این آیین ها گفت: عزاداری در سوگ سالار شهیدان درلرستان بر پایه قرآن محوری و سنتی است و با عنایت به منویات رهبری و توجیه سرپرستان هیات های مذهبی و تغذیه فکری مداخان عزاداریها همراه با شور و شعور حسینی در حال برگزاری است.
وی همچننی افزود: امسال فضایی دینی و معنوی بر سراسر این استان حاکم شده است.
وی وجود بیش از هشت هزار سقاخانه در بروجرد را گواه بر این ادعا دانست و گفت: اینگونه عزاداری های خانگی از سوی بانوان ، امضا نمودن پیمان حجاب و عفاف است و این تجدید پیمان را نیز بانوان لرستانی در روز همایش شیرخواران حسینی در اجتماع عظیمی که داشتند اعلام کردند.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار