سوء مدیریت بخش کوچکی از مشکل بخش تولید است

البته مسأله سوء مدیریت در برخی واحدهای تولیدی کاملا درست است اما باید این موضوع را در نظر گرفت که بسیاری از واحدهای تولیدی قدیمی و خوشنام که حتی صادرات محصول هم داشته اند به زمین خورده اند و اگر موضوع تنها مدیریتی بود این شرکت ها هیچگاه نباید به موفقیت می رسیدند.
کد خبر: ۳۲۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 30 October 2016
استاندار فارس گفت: اعتقاد دارم یکی از مشکلات اصلی واحدهای تولیدی مربوط به مسائل مدیریتی است و در صورت وجود مدیریت مناسب، واحدهای تولیدی می‌توانند در حد ظرفیت کارخانه فعالیت و طرح‌های توسعه را اجرایی کنند.
 
به گزارش تابناک فارس:البته مسأله سوء مدیریت در برخی واحدهای تولیدی کاملا درست است اما باید این موضوع را در نظر گرفت که بسیاری از واحدهای تولیدی قدیمی و خوشنام که حتی صادرات محصول هم داشته اند به زمین خورده اند و اگر موضوع تنها مدیریتی بود این شرکت ها هیچگاه نباید به موفقیت می رسیدند.
 
استاندار فارس استفاده از محصولات تولیدی داخلی و جایگزین کردن این محصولات به‌جای مشابه‌ خارجی را بزرگترین حمایت از صنایع دانست و گفت: با استفاده از محصولات داخلی هم رونق تولیدات داخلی ایجاد می‌شود و هم با ایجاد کسب و کار، سود آن به خود مردم خواهد رسید و چرخش سرمایه در داخل کشور ایجاد می‌شود.
 
افشانی با تصریح اینکه بانک‌های استان در کنار این صنعت خواهند بود، گفت: تمام تولید کنندگانی که در شرایط فعلی در مسیر توسعه و رونق اقتصادی گام برداشته‌اند مورد حمایت دولت بوده و هستند.
 
باید این نکته یادآوری شود که اتفاقا یکی از دلایل مهم مشکلات واحدهای تولیدی همین بانک ها هستند و دست روی دل هر تولید کننده ای که بگذاری فغانش از دست بانک ها به آسمان بلند می شود.
 
انشاالله که با حل تمام ابعاد مشکلات بخش تولید بالاخره شاهد رونق صنعت و به تبع آن اشتغال در استان و کشور باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار