476دستگاه نفت کش خدمات سوخت رسانی رابرعهده دارند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه از 46 جایگاه استان 27 جایگاه در مسیر تردد زائران قرار دارد، گفت: 476 دستگاه نفت کش خدمات سوخت رسانی در داخل استان را برعهده دارند و در این مدت نفت کش هایی از استان های کرمانشاه، خوزستان و همدان نیز برای سوخت رسانی به زائران به استان ایلام اعزام شدند.
کد خبر: ۳۳۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 20 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر چاغروندی اظهار کرد: 234 هزار و 800 لیتر بنزین سوپر، سه میلیون و 194 هزار لیتر نفت سفید، 12 میلیون و 509 هزار و 300 لیتر نفت گاز، 473هزار و 510 کیلوگاز مایع در این مدت در داخل استان استفاده شده است.
 
وی با بیان اینکه از 46 جایگاه استان 27 جایگاه در مسیر تردد زائران قرار دارد، یادآورشد: 476 دستگاه نفت کش خدمات سوخت رسانی در داخل استان را برعهده دارند و در این مدت نفت کش هایی از استان های کرمانشاه، خوزستان و همدان نیز برای سوخت رسانی به زائران به استان ایلام اعزام شدند.
 
وی به راه اندازی جایگاه سوخت ثابت در پایانه صدف خبرداد و افزود: این جایگاه با سه سکو و هشت نازل سوخت گازوئیل و چهار نازل بنزین افتتاح شد و امروز یا فردا نیز یک جایگاه در کمربندی روستای بانقلان درشهر ایلام مورد بهره برداری قرار می گیرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار