پیش‌بینی شلوغ‌ترین انتخابات تاریخ ورزشی قم

هیأت فوتبال استان قم در 40 روز آینده رئیس جدید خود را برای دوره 4 ساله 95 تا 99 خواهد شناخت و به همین منظور مقدمات برگزاری انتخابات این هیأت ورزشی در حال انجام است.
کد خبر: ۳۴۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 11 December 2016
به گزارش تابناک قم، ریاست هیأت فوتبال استان قم تاکنون بر عهده کریم بهرامی بود اما با پایان دوره ریاست وی، ثبت‌نام از نامزدهای ریاست این هیأت ورزشی آغاز شد. 

ثبت‌نام 9 نامزد در این انتخابات، این دوره به شلوغ‌ترین انتخابات تاریخ ورزشی قم از نظر میزبان استقبال نامزدها تبدیل کرده است. در بازه زمانی یک هفته‌ای برای ثبت نامزدها 9 نفر از پیشکسوتان فوتبال قم برای ریاست این هیأت و برگزاری انتخابات نامزد شدند. 

انتخاباتی که در آن مدیرکل ورزش و جوانان استان قم حرف آخر را می‌زند و وابستگی بخشی از آرا به اداره کل ورزش و جوانان نشان می‌دهد گزینه مورد علاقه متولی ورزش استان، شانس اصلی انتخاب به عنوان رئیس هیأت فوتبال است. 

در میان کسانی که نامزد ریاست هیأت فوتبال استان قم شده‌اند چهره‌هایی آشنا وجود دارد. «محسن رمضان‌بیگی»، رئیس اسبق این هیأت و مدیرعامل سابق باشگاه صبای قم، «مهدی رضایی»، مسئول سابق کمیته جوانان و مربی سابق صبای قم و سرپرست فعلی یاسین پیشرو، «کریم بهرامی»، رئیس اخیر هیأت فوتبال استان قم، «قدرت‌الله باقری»، مربی بدن‌ساز سابق تیم ملی فوتسال و استاد دانشگاه به همراه چند چهره دیگر از جمله «مهدی بهشتی»، از پیشکسوتان فوتبال، از جمله این نامزدها هستند. 

قرار است در مجمع انتخاباتی که اواخر دی برگزار می‌شود «مهدی تاج»، رئیس فدراسیون فوتبال، به قم بیاید و مجمع انتخاباتی را برگزار کند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار