۴۵موقوفه همدان شناسنامه دارشدند

به گفته مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان سال گذشته طراحی، ساخت و نصب 45 تابلوی معرفی موقوفات و بقاع متبرکه استان انجام شد.
کد خبر: ۳۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۵ 13 May 2015
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از طراحی، ساخت و نصب 45 تابلوی معرفی موقوفات و بقاع متبرکه در استان همدان در سال 93 خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، حمیدرضا نوروزی با بیان این مطلب افزود: یکی از ابزارهای تبلیغ محیطی استفاده از بنرها و تابلوها جهت معرفی اماکن متبرکه و موقوفات است.

وی تصریح کرد: در معرفی بقاع و موقوفات سعی بر این شده تا با بهره گیری از به روز ترین تصاویر و اطلاعات بقاع و موقوفات نمونه ای از یک ساختار واقعی مکان مورد نظر در ذهن مخاطب شکل گیرد تا به معنای واقعی کلمه به فایده ی وقف برای جامعه پی ببرد.

نوروزی اضافه کرد: این وظیفه روابط عمومی هر نهاد و سازمانی است تا با استفاده از تمامی امکانات و بهره گیری از نیروی بالقوه و عظیم انسانی ابعاد ناشناخته ی هر هدف را شناخته و با رصد دقیق آن را در معرض دید عموم مردم و مخاطبانش قرار دهد.

 مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: بیشتر سعی کرده ایم این تابلوها در نقاطی نصب گردند که به راحتی در اولین نگاه و بدون نیاز به جستجوی زائر و یا مخاطب تمام اطلاعات لازم را در زمینه مورد نظر در اختیار آنها قرار دهد.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار