اولین خرید صبای قم در نیم فصل

مدافع سابق تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با عقد قراردادی تا پایان فصل به صبای قم پیوست.
کد خبر: ۳۵۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 01 January 2017
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم نخستین بازیکن جدید خود را در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر معرفی کرد و امید نظامی‌پور مدافع ۳۰ ساله‌ای از لیگ دسته اول را به خدمت گرفت.

نظامی‌پور که در نیم فصل اول لیگ دسته اول فوتبال ایران عضو تیم خونه به خونه بابل بود در حالی تا پایان لیگ شانردهم به صبا پیوسته است که فصل گذشته در تیم گسترش فولاد تبریز بازی می‌کرد و سوابق روشنی در این تیم تبریزی دارد.

با این وجود، نظامی‌پور امسال در لیگ دسته اول، بازی‌های زیادی برای تیم خونه به خونه مازندران انجام نداده است و نیمکت نشینی یکی از دلایل ترک تیم خونه به خونه توسط این بازیکن ۳۰ ساله عنوان شده است.

نظامی‌پور در ۵ سال گذشته بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز بود فصل گذشته در اواخر فصل نیمکت نشین شد و همین مسئله سبب شد زمینه جدایی نظامی‌پور از گسترش فولاد و حضور وی در لیگ یک فراهم شود در حالی که این بازیکن فصل گذشته آمار بالایی از نظر حضور در ترکیب گسترش فولاد داشت.

صبا در حالی این مدافع را به خدمت گرفته است که صمد مرفاوی سرمربی صبا گفته است صبا برای تقویت در نیم فصل دوم حداقل ۶ بازیکن جدید می‌خواهد اما باشگاه صبای قم با مشکلات مالی شدیدی مواجه است و همین موضوع کار صبا برای حضور فعال در بازه نقل و انتقالات را دشوار کرده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار