با برگزاری مراسمی؛

مدیرکل جدید کمیته امداد آذربایجان‌شرقی معرفی شد/ کلامی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی شد

مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 25 January 2017
 در این مراسم کلامی به عنوان مدیرکل جدید معرفی و از زحمات "حسین دشتی" مدیرکل سابق کمیته‌ی امداد استان نیز تقدیر شد.

حسین دشتی، مدیرکل سابق کمیته‌ی امداد آذربایجان‌شرقی،در این مراسم اظهار کرد: در طول هفت سال شاهد پیشرفت چشمگیری در ارائه‌ی خدمات به مددجویان بودیم و اعتماد خیرین به کمیته‌ی امداد نیز در این میان نقش بسیار موثری را ایفا کرد.

وی با مقایسه‌ی عملکرد هفت سال پیش وضع کنونی کمیته‌ی امداد استان، گفت: در سال 88 کمیته امداد دارای 562 نفر نیروی رسمی داشت که تعداد این افراد، امروزه به 503 نفر رسیده است.

وی افزود: همچنین تعداد مستمری بگیران این کمیته در سال 86، یک هزار نفر بود که امروزه به شش هزار و 390 نفر افزایش یافته است.

دشتی عنوان کرد: برنامه ها و تلاش ها در راستای تحت پوشس قرار دادن نیازمندان واقعی و افزایش کیفیت خدمات بوده است.

وی با اشاره به اینکه استان ما از نظر کمک‌های مردمی نیز از وضع مطلوبی برخوردار است، عنوان کرد: با بهره‌مندی از کمک‌های مردمی، 140 درصد تحقق برنامه داشته‌ایم و میزان کمک‌های مردمی در سال جاری 57 میلیارد تومان بوده است.

وی بیان کرد: ظرفیت استان ما بیش از این‌هاست و فرهنگ مردم این خطه، فرهنگ کار و تلاش بوده و این خطه همواره در خودکفایی اقتصادی زبانزد همهگان بوده است.

دشتی تاکید کرد: وجود موسسات خیریه‌ی شناسنامه‌دار در تبریز با سابقه‌ی 80 ساله نشانگر این نکته است که مردم استان ما روز به روز اشتیاق بیشتری نسبت به کمک و امداد پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: پرونده‌ی مددجویان خانم به بانوان مددکار تحویل داده شده که این نیز حدود 500 پرونده به ازای هر مددکار است.

وی متذکر شد: در زمینه‌ی مسکن مددجویان نیز، جذب اعتبارات 100 درصد بوده است و همچنین در طرح‌های مختلفی همچون طرح اکرام نیز دستاوردهای قابل توجهی داشته‌ایم.

به گزارش ایسنا،"محمد کلامی" مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم عنوان کرد: مستضعفان وارثان آخرالزمان هستند و ما نیز به عنوان مسئولان در این نهاد، خدمتگذاران این قشر به شمار می‌آییم.

وی افزود: از مسئولان نیز انتظار می‌رود در این اهم ما را یاری کنند و بدون شک به تنهایی نمی‌توان راه به جایی برد و به ثمر نشستن تلاش‌های این نهاد، تلاش و همکاری همه‌ی مسئولان را می‌طلبد.

وی گفت: دغدغه‌های فرهنگی جزو مسئولیت‌های اصلی این نهاد است و باید در راستای تحقق فرهنگ خود در این هجمه‌ی فرهنگی بکوشیم.

کلامی خاطرنشان کرد: مدیریت علمی و جهادی با هزینه‌ی تمام‌ شده‌ی کم‌تر از دیگر دغدغه‌هایی می‌باشد که مورد توجه این نهاد قرار گرفته است تا درصدد ارائه‌ی هرچه بهتر خدمات به مستضعفان برآییم و شایسته‌سالاری جزو ملاک‎های پیشرفت و ارتقا در این نهاد محسوب خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کاشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
باتوجه به تجارب وعملکرد موفق جناب آقای دشتی دراستان آذربایجان شرقی وعدم تجربه مدیرکل جدید آیا روند انجام وظایف خطیرکمیته امداد دراستان آذربایجان شرقی متوقف نخواهدگردید؟؟؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار