قصرشیرین فاقدجرائم خشن است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت: شهرستان قصرشیرین خوشبختانه یک شهر آرام و فاقد جرائم خشن است.
کد خبر: ۳۸۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 27 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری قصرشیرین نعمت نازپرورده گفت: برای ارتقاء امنیت در شهرستانها شورای پیشگیری از جرم تشکیل شد تا از وقایعی که منجر به ناهنجاری اجتماعی می شوند پیشگیری شود.

وی گفت: شهرستان مرزی قصرشیرین با وجود داشتن مرزهای طولانی و مشترک با کشور عراق با تلاشهای نیروهای انتظامی ، مرزبانی و امنیتی کنترل کاملی بر مبادی مرزی وجود دارد .

وی گفت: رصد مسائل آنسوی مرزها توسط دستگاهای مختلف در راستای پیشگیری از بروز اتفاق و حادثه است که خوشبختانه امنیت کاملی بر مرزهای شهرستان احاطه است.

وی گفت: با توجه به ایام پایانی سال و ورود مسافران و گردشگران زیاد به شهر تدابیر لازم لحاظ  شده است تا از وقوع هر گونه جرمی جلوگیری شود.

وی گفت: برای کاهش ناهنجاریها در سطح جامعه همه مسولان باید برنامه ریزی و احساس مسئولیت داشته باشند.

نازپرورده  با بیان اینکه تعامل خوبی با مجموعه دستگاه قضا در شهرستان هست افزود: تلاش می شود تا مردم مردم کمترین آسیب را داشته باشند.

دادیار دادگستذری قصرشیرین هم در این جلسه گفت: دستگاه قضا به تنهای نمی تواند با همه جرائم مقابله کند.

سعید زریری افزود: با توجه به اصل 156 قانون اساسی و ظیفه پیشگیری از وقوع جرم برعهده دادگستری است ولی این کار نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاهها اجرایی است.

وی گفت: خوشبختانه قصرشیرین شهرستان آرام است و از نظر جرائم امنیتی مشکلی نداریم.

وی گفت: با تعامل مفید با همه دستگاههای دولتی به سمتی حرکت می کنیم که مردم در آرامش باشند.

ارائه برنامه برای مقابله با انواع جرام توسط ادارات، برگزاری کارگاهها ی آموزشی جرم شناسی ، تجهیز دوربین های مدار بسته ادارات ، بانکها و اصناف ،ضرورت فعال شدن اورژانس اجتماعی در شهرستان و برگزاری کارگاه آموزشی کنترل فضای مجازی از موارد مطرح شده در این نشست بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار