انفجار ترقه منجر به کشته و زخمی شدن 3 لرستانی شد

رئیس اورژانس استان لرستان گفت:حوادث ناشی از انفجار ترقه در روزهای گذشته منجر به زخمی شدن یک جوان الیگودرزی و زخمی شدن یک جوان خرم‌آبادی و یک جوان الیگودرزی شد.
کد خبر: ۳۹۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 13 March 2017
 علی حسین رفاهی رئیس اورژانس لرستانبیان داشت:با نزدیک شدن به ایام پایانی سال متاسفانه تاکنون شاهد سه حادثه ناشی از انفجار ترقه و سوختگی افراد در استان لرستان بوده‌ایم.


وی افزود: بیر این اساس هفته گذشته در شهرستان الیگودرز 2 مورد انفجار ترقه  صورت گرفت که منجر به مرگ یک جوان الیگودرزی و زخمی شدن فردی دیگر شد.


رئیس اورژانس استان لرستان گفت: در آخرین حادثه ناشی از انفجار ترقه نیز روز گذشته در منطقه فلک الدین خرم آباد،پسر ۲۱ ساله‌ای دچار سوختگی از ناحیه دست، پا و صورت شد.


وی خاطرنشان کرد: متاسفانه سالانه افراد زیادی در سطح کشور به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و استفاده نابجا از مواد منفجره و ترقه سلامت خود را از دست داده‌ و دچار سوختگی شدید می‌شوند کما اینکه انفجار ترقه سالانه جان چندین نفر را در سطح کشور می‌گیرد.


رفاهی گفت: با توجه به ایام پایانی سال از خانواده‌ها و همچنین جوانان و نوجوانان هم استانی تقاضا می‌شود با دوری از مواد منفجره و ترقه سلامت خود و خانواده و عزیزانشان را حفظ کنند تا مبادا یک حادثه منجر به یک عمر پشیمانی برای آنها شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار