مشاور شهردار در امور جوانان در مراسم معارفه مشاور جوان سازمان تاکسی‌رانی مطرح کرد:

تاکسی‌رانان نقش مهمی در تبیین فرهنگ شهروندی دارند

مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: تاکسی‌رانان به عنوان مبلغ، نقش مهمی در تبیین فرهنگ شهروندی دارند.
کد خبر: ۴۰۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ 16 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،به گزارش روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، هادی قاسم‌پور در مراسم معارفه مشاور جوان سازمان تاکسی‌رانی اظهار کرد: تاکسی را می‌توان یک رسانه دیداری و شنیداری دانست که نقش مهمی در تبیین فرهنگ شهروندی دارد.
وی بیان کرد: افرادی که وارد شهر مشهد می‌شوند، از تاکسی برای رفت و آمد آسان در شهر استفاده می‌کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را از تاکسی‌رانان دریافت می نمایند. به همین سبب تاکسی‌رانان در معرفی و توضیح مفاهیم و مبانی شهری نقش مهمی ایفا می‌کنند.
این مقام مسوول در زمینه اهمیت آموزش برای تاکسی‌رانان تاکید کرد: ارایه آموزش‌های لازم به تاکسی‌رانان می‌تواند منجر به ارتقای فرهنگ شهروندی شود و جلوه مناسبی از وضعیت اجتماعی و فرهنگی شهر به زائران و مجاوران نشان دهد.
مشاور شهردار در امور جوانان ادامه داد: یکی از ایده‌هایی که در گروه مشاوران جوان دنبال می‌شود، ارتقای فرهنگ شهری به وسیله آموزش تاکسیرانان است. این ظرفیت و پتانسیل در تاکسی‌رانان مشهدی به وضوح دیده می‌شود.
قاسم‌پور افزود: تاکسی‌رانان تحلیل خوبی از فضای اجتماعی شهر مشهد دارند، به همین سبب می‌توانند در انتقال آداب و رسوم و فرهنگ مشهد موثر واقع شوند.
وی بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی جوان و تازه نفس در سازمان تاکسی‌رانی مشهد را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: بهره‌گیری از نیروی انسانی جوان و تازه نفس در سازمان تاکسی‌رانی می‌تواند افق‌های تازه‌ای را برای ارایه خدمات آموزشی بگشاید. آموزش‌های پیامکی و مجازی نیز می‌تواند در کنار آموزش‌های حضوری مورد توجه قرار بگیرد.
در ادامه این نشست سیدمهدی علوی‌مقدم، مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد نیز اظهار کرد: مدیریت شهری مشهد به دلیل وجود بارگاه منور رضوی، وظایف خاص و ویژه‌تری را بر عهده دارد که سازمان تاکسی‌رانی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
وی وجود نیروی جوان و با انگیزه در ساختار این سازمان را عاملی برای تحولات مثبت دانست و تاکید کرد: وجود نیروی جوان و با انگیزه در سازمان تاکسی‌رانی می‌تواند دستاوردهای خوبی را به دنبال داشته باشد.
وی با اشاره به رسالت گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد بیان کرد: گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد می‌تواند شرایط را برای به کارگیری نیروهای جوان و خلاق در مدیریت شهری بهینه نماید.
این مقام مسوول افزود: قدمت سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد به 20 سال می‌رسد. به همین سبب نیاز به ایجاد تحولات و برنامه‌ریزی‌های متعددی دارد که بخشی از این کار را باید بر دوش جوانان گذاشت.
مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد بیان کرد: با تغییراتی که در سرویس‌های ارزش افزوده تاکسی‌ها رخ داده، این جوانان هستند که می‌توانند سازمان را برای پذیرش این تغییرات آماده کنند.
گفتنی است: در پایان مراسم از زحمات علی خوشاب مشاور جوان سابق سازمان تاکسی‌رانی با اهدای لوح تقدیر و تابلوی نفیس تکریم شد و سهیل برومندی براتی نیز با اهدای حکم به عنوان مشاور جوان این سازمان معرفی گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار