معاون آموزش فنی و حرفه‌ای سمنان خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه‌های ملی بین فنی و حرفه‌ای سمنان و نهادهای مختلف

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه‌های ملی بین فنی و حرفه‌ای این استان و نهادهای مختلف در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۳۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 28 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان، نخستین گردهمایی رؤسای مراکز و ادارات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در سال 96 با هدف تبیین برنامه‌ها و رویکردهای آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در راستای تولید و اشتغال در شهرستان سمنان برگزار شد.

سیدحسین شاهچراغ، معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در این نشست ضمن ارائه برنامه‌ها و رویکردهای این معاونت در استان، به بیان چالش‌های موجود در ارائه آموزش‌های مهارتی پرداخت.

وی انعقاد تفاهم‌نامه‌های ملی با نهادهای مختلف را ازجمله برنامه‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در سال جاری بیان کرد و افزود: بخش عمده‌ای از این تفاهم‌نامه‌ها از طریق ویدئوکنفرانس در استان‌ها و با حضور مسؤولان و مقامات نهادهای مربوطه منعقد می‌شود که همگی آن‌ها پس از بررسی‌های لازم در استان به اجرا درخواهد آمد.

محمود فیض، معاون اداری پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان نیز در این جلسه با بیان برنامه‌های این معاونت در سال جاری، بر لزوم صرفه‌جویی در منابع و توجه بیشتر به منابع انسانی تأکید کرد.

وی همچنین خواستار تعامل و همکاری مربیان و کارکنان در انجام امور جاری مرکز شد و افزود: با توجه به محدودیت‌های منابع، باید با تکیه بر روحیه همدلی و تعاون، امور مراکز را پیش برده و وظایف قانونی خود را نیز به نحو احسن به انجام برسانیم.

طرح برنامه‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان، حوزه سنجش و ارزشیابی مهارت و واحدهای مختلف روابط عمومی، امور حقوقی، ارزیابی عملکرد، فناوری اطلاعات و دفتر فنی از دیگر مباحث این نشست به شمار می‌آید.

در این گردهمایی، سند برنامه‌های اجرایی آموزشی مراکز در سال 96 بین مدیرکل و رؤسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان مبادله شد که بر این اساس، مراکز آموزشی می‌توانند برنامه‌ریزی لازم برای اجرایی کردن تعهدات مندرج در سند مذکور را آغاز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار