معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادسرای مرکز خراسان رضوی خبر داد

فروش قلیان در فروشگاه‌های مشهد ممنوع می‌شود

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادسرای مرکز خراسان رضوی پیشنهاد طرح ممنوعیت فروش قلیان در فروشگاه‌ها توسط دادستانی مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 05 July 2017
به گزارش تابناک، محمد بخشی‌محبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، گفت: در تبصره ماده ۱۶ آیین نامه مربوط به دستورالعمل تعیین عاملین مجاز عرضه محصولات دخانی و قلیان و در معرض دید قرار دادن آن ممنوع است.
وی با اشاره به مغفول ماندن برخی افزود: آیین‌نامه و قوانین مهمی در حوزه مبارزه با مواد دخانی وجود دارد و ما به دنبال احیای این قوانین هستیم.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادسرای مرکز استان در مورد جریمه‌ای که برای متخلفان در نظر گرفته می‌شود نیز گفت: مبلغ جریمه سنگین به میزان ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار برای تبلیغ مخالف مواد قانونی در خصوص مواد دخانی تعیین شده است.
محبی‌بخشی با اشاره به اینکه هرگونه تبلیغ در خصوص مواد دخانی ممنوع است، اظهار کرد: کمیسیون  سلامت و امنیت غذایی مشهد کمیته کنترل و کاهش مصرف مواد دخانی را تشکیل داده است و دادستانی، فرمانداری، اتحادیه مربوط به میراث فرهنگی، اماکن، شهرداری و بهداشت اعضا این کمیته هستند.
به گفته وی ظرف یک ماه آینده قرار است در این کمیته جلسه با عنوان جمع‌آوری قلیان‌ها از فروشگاه‌ها و معرض دید مردم تشکیل شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Foad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
بدبختای بیچاره : عرضه ندارین جلو اختلاس هارو بگیرین میخواین قلیون هارو جمع کنین؟
مواد وارد نکنید ندین جوونای مردم نمیخواد قلیون هارو جمع کنین
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار