مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری سمنان خبر داد

خدمات‌رسانی ویژه سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان در ماه محرم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان ازخدمات‌رسانی ویژه این سازمان در ماه محرم خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 25 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، حمیدرضا پیوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت:خدمات‌رسانی ویژه ماه محرم شامل پخش کیسه‌های زباله بین هیأت‌ها، تکایا و مساجد شهر سمنان، شست‌وشوی سطل‌های زباله و خطوط عابر پیاده، تعویض سطل‌های مکانیزه و پاک‌سازی مسیر دسته‌های عزاداری توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنانانجام می‌شود.

وی افزود: برای اجرای این طرح 370 کیلوگرم کیسه پلاستیک زباله و یک‌هزار و 800 کیسه کفش نمازگزار خریداری شده که از روزهای پایانی شهریورماه تاکنون یک‌هزار و 290 عدد کیسه‌زباله و 900 عدد کیسه کفش نمازگزار طی مراجعه و درخواست 21 هیأت به آنان تحویل داده شده و مراجعه هیأت‌ها، تکایا و مساجد برای تحویل کیسه‌ها همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان عنوان کرد: از دیگر خدمات این سازمان جمع‌آوری نخاله‌های سازمانی و رفت‌ و روب در محله‌های پرتردد در ایام عزاداری شامل شترخان جهادیه، میدان جهادیه، خیابان محب شاهدین و مسیر خیابان طالقانی و آستانه و میدان امام خمینی (ره) برای سهولت عبور و مرور عزاداران و جلوگیری از ایجاد گرد و غبار است.

پیوندی از برنامه‌ریزی به‌صورت محله به محله برای شست‌وشوی سطل‌های زباله خبر داد و افزود: نیروهای خدوم این سازمان سطل‌های زباله سطح شهر را پاک‌سازی، شست‌وشو و ضدعفونی می‌کنند و سرویس‌های بهداشتی نیز در حال رفع نواقص و نظافت است.

وی بیان کرد: از 120 سطل زباله مکانیزه خریداری‌شده، 60 عدد سطل در مسیرهای خیابان طالقانی، آستانه، ابوذر، هفت تیر، خیابان سعدی و بلوار قدس تعویض شده و اجرای این طرح در تمام شهر ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنانخاطرنشان کرد: این سازمان آمادگی خود را برای همکاری با 55 هیأت، مسجد و تکایای شهر سمنان برای جمع‌آوری زباله‌های آنها در شب‌های عزاداری اعلام می‌دارد.

پیوندیاجرای طرح همیاران افتخاری را یکی دیگر از اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان در ایام محرم دانست و اظهار داشت: تمام شهروندان می‌توانند در این مشارکت عمومی یاری‌رسان مردان خدوم و زحمتکش این سازمان باشند.

وی حاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام با شماره تلفن 33329799 داخلی 19 واحد روابط عمومی تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار