در مذاکرات هسته‌ای چیزی را از دست نمی‌دهیم

امام جمعه خلیل آباد گفت: در مذاکرات هسته ای چه توافق صورت بگیرد و چه صورت نگیرد، جمهوری اسلامی ایران به تکلیف خود عمل کرده است و چیزی را از دست نخواهد داد.
کد خبر: ۵۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹ 03 July 2015
حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه شهرستان خلیل آباد در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: نزول قرآن در شب قدر دلیل بر عظمت و سرنوشت ساز بودن این کتاب آسمانی است.

وی فضیلت های شب قدر را بسیار زیاد برشمرد و خاطر نشان کرد: عظمت شب قدر به قدری است که خداوند در قرآن یک سوره به این نام نازل کرده است و شب قدر شبی بسیار با برکت ، سراسر نور و سعادت است و لطف ویژه خداوند در باب بندگان است.

خطیب جمعه خلیل آباد با اشاره به مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در همه مراحل مربوط به مذاکره به تکلیف خود عمل کرده است و شفاف سازی مسائل هسته ای از تکالیف کشور ایران بوده است.

وی با بیان اینکه این شفاف سازی در موضوع صلح آمیز هسته ای صورت گرفته است ، اذعان نمود: در مذاکرات هسته ای چه توافق صورت بگیرد و چه صورت نگیرد، جمهوری اسلامی ایران به تکلیف خود عمل کرده است و چیزی را از دست نخواهد داد.

حجت الاسلام ناهیدی با اشاره به تبیین خطوط قرمز مذاکرات از سوی رهبری ، تاکید کرد: تیم مذاکره کننده از فرزندان این انقلاب هستند و تلاش خود را در این باب انجام داده اند ولی طرف آمریکایی با زیاده خواهی ها و درخواست های نامعقول خود در صدد است که صنعت هسته ای را از ایران بگیرد ولی با شکست مواجهه شده است.

وی مسیر پیشرفت انرژی هسته ای را هموار و مشخص دانست و افزود: دانش هسته ای یک دانش بومی و ذاتی ایران بوده و غیر قابل مهار است و ایران از این انرژی صلح آمیز دست بر نخواهد داشت.

وی همچنین در ادامه گفت: هیچ کشوری به بیگانگان اجازه ورود به تاسیسات نظامی را نمی دهد و ایران هم این اجازه را نخواهد داد.

امام جمعه خلیل آباد با اشاره به حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۶۷ ، اظهار داشت: قتل عام ۹۰ سرنشین هواپیمای ایرباس ایران در سال ۶۷ توسط ناوگان آمریکایی ، آمریکا را بار دیگر به عنوان جنایتکارترین کشور در بین دیگر کشورها معرفی کرد.

وی در ادامه به تبیین قاچاق کالا و پیامدهای آن پرداخت و خاطر نشان کرد: قاچاق کالا تاثیر مخربی بر تولید در داخل داشته و یک خطر جدی است که باید با جدیت تمام با آن مبارزه کرد و همه دستگاهها هم باید سهم خود را در این زمینه ایفا کنند.

حجت الاسلام ناهیدی در خاتمه گفت: بیش از ۲۰ بار مقام معظم رهبری در جلسات و بیانات مختلف در مورد قاچاق کالا متذکر شده اند و این از اهمیت مبارزه با قاچاق کالا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار