گزیده خطبه های نماز شهرستان ها

خطیبان جمعه مناطق استان، با تبیین اهمیت حفظ امنیت در کشور در باره خطرات تفرقه افکنی و نفوذ دشمن هشدار دادند و برخورد قانونی دستگاه قضا با اخلالگران نظم در جامعه را خواستار شدند
کد خبر: ۵۷۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 24 February 2018

امام جمعه شیروان یکی از برکات نظام اسلامی را برقراری امنیت همه جانبه عنوان کرد و افزود:گزیده خطبه های نماز شهرستان ها دشمن امروز امنیت کشور را هدف قرار داده که برای خنثی کردن توطئه دشمن، همه باید در صحنه حضور داشته باشیم .

حجت الاسلام کوثری با قدردانی از امنیت آفرینان و نظم آفرینان نیروی انتظامی و بسیج در حادثه اخیر تهران گفت: دستگاه قضا باید با برخورد قاطعانه، اجازه فرصت طلبی به این اخلال گران را ندهد.

حجت الاسلام محمدیان خطیب جمعه اسفراین با محکوم کردن مسببان حادثه خیابان پاسداران تهران و شهادت سه نفر از نیروهای انتظامی و یک نفر از بسیجیان، از مسئولان امنیتی خواست تا با تدبیر و با قدرت و قاطعیت، اجازه ندهند که اخلال‌گران این‌گونه اغتشاش ایجاد کنند.

حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه آشخانه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب گفت: اشرافیگری، دل سپردن به طبقات مرفه و زیاده خواه،  تکیه کردن به خارجی ها، اعتماد به وعده آنان و اجازه نفوذ دادن به اندیشه های بیگانه، از آفاتی است که نظام را از درون تهدید می کند و باید مراقب آن بود.

حجت الاسلام قلی زاده، امام جمعه فاروج بر برخورد قاطع و  بدون ملاحظه با عوامل مجرم و فتنه انگیز خیابان پاسداران تهران تاکید کرد و گفت: ضدانقلاب به‏ ويژه منافقين باهدف ايجاد خشونت پى‏ درپى ومزمن دركشور و درنهايت ايجاد ناامنى، حركت به سمت پروژه مرموز تخريب ايران اسلامی را درسرمی‏ پرورانند.

حجت الاسلام مقصودی امام جمعه موقت جاجرم با اشاره به روز ملی حمایت از مصرف کننده گفت: یکی از راه های ترقی هر کشور، تولید درست و با کیفیت و مصرف همراه با قناعت و اعتدال است.

حجت الاسلام تاتاری امام جمعه گرمه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: فاطمه شناسی و ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه امروز ما، سعادت آفرین است.

و حجت الاسلام نوروزی خطیب جمعه راز هم با گرامیداشت ۸ اسفند ماه روز امور تربیتی اسلامی گفت: کشتار و تولید بمب اتم،  قتل و غارت، فساد و تبعیض در جامعه، نشانه علم بدون تربیت است و البته تربیت صحیح اسلامی هم با الگوگیری از رفتار والدین آغاز می شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار