تداوم مسیر شب قدر در روز قدس خطه خورشید

راهپیمایی روز قدس امسال پر شورتر از هرسال / مشکلی که نتوانستیم شاخش را بشکنیم صوت است!

راهپیمایی امسال به نوعی ادامه مراسم قدر شب بیست و سه رمضان بود. مردم پر شور و نشاط تر از همیشه در راهپیمایی روز قدس مشهد و شهرهای خراسان رضوی شرکت کردند .
کد خبر: ۵۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 10 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، سی و هشتمین راهپیمایی روز قدس امروز در حالی در ایران و خراسان رضوی برگزار شد که بیداری اسلامی امام راحل (ره) جغرافیای سیاسی کشور‌ها را در نوردیده و نه تنها در منطقه بلکه در تمام دنیا فریاد آزادی خواهی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین به نقطه اتحادی برای تمام آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

مردم مشهد و خراسان پا به پای سایر مردم ایران امروز به صحنه آمده‌اند تا موج خروشان آنها در جوار امام مهربانی‌ها به دریای خروشان استکبارستیزی ملت بپیوندد و نه تنها از آزادی مردم فلسطین دفاع کنند بلکه از مقاومت مردم یمن هم در برابر رژیم آل سعود پشتیبانی کنند.

امروز همه آمدند تا نوای قدس عزیز و فریاد استکبار ستیزی مقاومت در منطقه همچنان پا برجا بماند تا مستکبران دنیا درک کنند که راه امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد و مسلمانان و تمام مردم آزادی‌خواه جهان پشتیبان فلسطین و قدس شریف هستند.

در این راهپیمایی دشمن شکن در مشهد مقدس که از میدان 15 خرداد آغاز و تا حرم مطهر رضوی ادامه داشت، شخصیت های مختلفی همچون آیت الله سید احمد علم الهدی، آیت الله ری شهری و آیت الله واعظ طبسی، حجت الاسلام ابوترابی فرد و استاندار خراسان رضوی حضور داشتند.

مسئولان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مشهد نیز همچون گذشته، با حضوری فعال در این راهپیمایی همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین، یمن، عراق، سوریه و دیگر ملت های دربند سلطه را فریاد زدند.

گویی هر چه عرصه بر مردم ایران سخت تر شود ، طاقت و صلابت انان به همان میزان افزایش می یابد. پس  از شبی دراز و اعمال پر برکت در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و باز هم همبستگی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

مراسم امسال از میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر بود.

با این حال قدس آنلاین گزارش داد : مشکلی که هنوز نتوانسته ایم شاخش را بشکنیم همچنان خود نمایی می کرد. سیستم صوتی بود که مدام قطع می شد و بریده بریده صدا می رسید؛ که باز هم این طنین فریادهای امت انقلابی مشهدالرضا (ع) بود و شعارهایی که از عمق جان بر می آوردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار