پیام تبریک استاندار خراسان شمالی به مناسبت فراررسیدن عید سعید فطر

مقام عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی با صدور پیامی، فرارسیدن عید سعید فطر را به عموم هم استانی های ارجمند تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۶۱۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 14 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، متن پیام محمدرضا صالحی استاندار بدین شرح است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم
 
عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت           صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

 
فرارسیدن عید سعید فطر را که هنگامه بازگشت به فطرت پاک خدایی و طلیعه فصلی نو از عبودیت و بندگی پس از یک ماه حضور در ضیافت پرفیض رفیق اعلی و نشستن بر خوان گسترده نعمات بهشتی است، به عموم هم استانی های عزیز صمیمانه تبریک و شادباش عرض می کنم.
تلالو رنگین کمان این عید سعید به ویژه برای آنانی مبارک تر و مفرح تر و شیرین تر است که جسم و روح شان از برکات باران رحمت الهی در رمضان المبارک و فیوضات روزه داری در روزهای بلندش و شب زنده داری در شب های قدرش سیراب شده است.  
اینک در آستانه عید سعید فطر، بار دیگر سجده شکر به درگاه حضرت حق به جا می آوریم که کریم است و بخشاینده و رمضان دیگری ما را میهمان خویش کرد تا در حد توان، توشه ایمان و تقوی ذخیره سازیم و فریاد برائت از استکبار و صهیونیسم بین الملل سر دهیم و برای روزها و هفته ها و ماه های پیش رو، در خدمت به خلق خدا، توان بیشتری بیاندوزیم.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه امت خداجو به ویژه هموطنان عزیز، حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به مردم مومن و متدین استان خراسان شمالی تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه خداوند سبحان برای تمام مردم شریف آرزوی سعادت و بهروزی و برای خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی توفیق روزافزون در مسیر ساختن ایرانی آباد، آزاد و سربلند مسئلت می نمایم.
 

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار