استاندار:

مدیران باید با سیاست های دولت همسو باشند

در دیدار جمعی از اصلاح طلبان شهرستان فاروج با استاتدار خراسان شمالی، دکتر محمد رضا خباز گفت: تفکر حاکم بر مدیریت های استانی و شهرستانی باید با برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید یکسان و همسو باشد.
کد خبر: ۶۴۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 20 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، دکتر خباز در این دیدار اظهار داشت: مدیران استانی و شهرستانی یا سیاست های دکتر روحانی را قبول دارند که باید از آن محکم دفاع کنند و یا قبول ندارند که بدون تعارف باید کنار بروند چرا که بنده اعتقاد دارم بودن و نبودن مدیر بی تفاوت تفاوتی ندارد.
وی ادامه داد: مسیر انجام کار سیاسی فراز و نشیب های فراوانی دارد که وقتی ما قبول مسئولیت می کنیم باید با تمام توان وارد صحنه شویم و برای دفاع از عقیده و باور خود ایستادگی کنیم و البته یادآور می شوم این مسیر هزینه هایی نیز به دنبال دارد.
وی خطاب به اعضای حاضر گفت: شما، فرماندار و یا نماینده شهرستان اگر احساس کردید فردی برای حفظ پست و میز مدیریتی خود تمایلی به بیان حقایق ندارد، اعلام کنید و بر این موضوع پافشاری داشته باشید چرا که دین ما دین بی تفاوتی نیست بلکه دین عقیده و باورهاست که باید از آن دفاع شود.
دکتر خباز افزود: وقتی فرماندار به عنوان پیشنهاد کننده و نماینده به عنوان حمایت کننده یک شهرستان درباره انتخاب رئیس اداره در شهرستان همفکر و همسو هستند، مدیرکل دستگاه اجرایی متبوع موظف به انتخاب آن شخص است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار