کاهش 45 درصدی ساخت و ساز در استان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از کاهش 45 درصدی ساخت و سازها در خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲ 21 February 2015

محمدرضا رئیسی اظهار داشت: جامعه مهندسان مدت زمان بسیاری است که در کشور فعال بوده و در تاریخ ایران جامعه مهندسی همواره برای رفاه عموم جامعه خدمت کرده‌اند.

وی افزود: جامعه مهندسین تاثیرگذاری بسیاری در هدایت جامعه و حکومت‌ها داشته و دارد، به ویزه در بعد دفاع مقدس که همواره با فشار‌های بسیاری روبه‌رو بودیم تمام اقدامات از جمله پل‌های متحرک زمان جنگ، سد‌ها و سنگرسازی همه حاصل خلاقیت و مسئولیت پذیری جامعه مهندسین بود که ساخته شد.

رئیسی بیان کرد: پس از دفاع مقدس در دوران سازندگی جامعه مهندسین در نوسازی و توسعه جامعه ایران در تمامی زمینه‌های علمی، نظامی و ساختمانی توان خود را به دنیا نشان داد همچنین جامعه مهندسین در شرایط تحریم که وجود دارد از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با تاکید بر بروزرسانی قوانین اظهار داشت: بسیار از قوانین احتیاج به بروزرسانی دارند زیرا با توسعه ساخت و سازها و افزایش طبقات ساختمان‌ها خیلی از قوانین گذشته دیگر کاربردی ندارد همچنین ما باید با استفاده از فناوری‌های نوین کیفیت ساخت و سازها و افزایش بهروری را تحقق ببخشیم.

رئیسی در ارتباط با پروژه مشهد مال عنوان کرد: از امضای بنده به هیچ وجه برای پیشرفت روند پروژه مشهد مال استفاده نشده و این پروژه بدون هیچ رابطه‌ای به فعالیت خود ادامه می‌دهد؛ این پروژه یک پروژه ملی بوده که سطح کیفی بالایی دارد و امیدواریم همه ساخت و سازها با کیفیت و دقت این پروژه انجام شود زیرا رعایت استانداردها نقش برجسته‌ای در گردشگری شهر مشهد دارد.

وی با بیان اینکه امسال 45 درصد ساخت و سازها در استان کاهش بافته است اما همچنان جایگاه مطلوبی را در کشور داریم، گفت: امسال با همکاری شهرداری اقدامات برجسته‌ای در حوزه کیفی‌سازی انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار