عوامل حمله تروریستی اهواز منتظر واکنش ایران باشند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به حمله تروریستی رژه اهواز، گفت: عوامل حمله تروریستی اهواز در انتظار واکنش ایران باشند.
کد خبر: ۶۵۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 26 September 2018

حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی در جلسه هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با اشاره بر اهمیت محسوس و ملموس برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برگزاری این مراسم مهم نشان از بلوغ انقلاب اسلامی دارد.

وی اضافه کرد: هرچند دشمن درصدد است تا با منفی‌بافی و به گمان خودش با نظام جمهوری اسلامی کاری کند که نتواند دیگر پای محکمی در دنیا داشته باشد اما انقلاب اسلامی ما جایگاه خود را پیداکرده و در برابر قدرت غرب و شرق نیز سربلند از آزمون‌ها بیرون آمده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به حمله تروریستی رژه اهواز، گفت: دشمن باید در انتظار واکنش به اقدام خود باشد، خوشبختانه ایران اسلامی ازلحاظ امنیتی و اطلاعاتی قوی است و جایگاه بالایی دارد.

حجت‌الاسلام روحی یزدی تأکید کرد: تزریق امید بیشتر در جامعه و تشریح توفیقات نظام اسلامی مردم را امیدوارتر از پیش خواهد ساخت.

وی همچنین با اشاره به تشکیل ۱۴ کارگروه تخصصی برای برگزاری این مراسم، گفت: نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان البرز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار