اشتغالزایی برای حدود 1500 مددجوی کمیته امداد البرز

معاون اشتغال و خوکفایی کمیته امداد البرز گفت: برای اشتغالزایی هزار و 477 نفر از مددجویان این نهاد 14 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۶۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 06 October 2018

شاهین رضایی اظهار کرد: تا کنون هزار و 477 نفر از مددجویان کمیته امداد استان با بهره گیری از وام‌های خود اشتغالی از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده‌اند.

وی ادامه داد: برای خروج این افراد از چرخه حمایتی بیش از 14 میلیارد تومان تسهیلات بانکی از طریق برخی بانک‌های عامل البرز و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

وی افزود:برای پرداخت این تسهیلات، مددجویان مستعد فاقد مهارت براساس علاقه و سنجش بازار کار با هماهنگی کمیته امداد برای گذراندن دوره‌های آموزشی به مراکز معتبر و مورد تأیید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و با قابلیت اعطای مدرک رسمی معرفی می‌شوند.

رضایی افزود: همه‌ساله بخشی از مددجویان تحت حمایت شامل زنان سرپرست خانوار و فرزندان مددجویان البرزی از طریق اشتغال‌زایی توانمند شده و از جمع خانوارهای کمیته امداد خارج می‌شوند.

وی گفت: تسهیلات اشتغال این نهاد تا سقف20 میلیون تومان است که به‌ طورمعمول در زمینه‌های خدماتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت مراجعه‌کننده به دفاتر امداد پرداخت می‌شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار